0 грн.
Зробити замовлення
KOVI - це китайський виробник мотоциклів, заснований в 1992 році. Спеціалізується на виробництві мотоциклів для мотокросу та ендуро. Продукція KOVI відома своєю якістю та доступною ціною.
Компанія володіє сучасними виробничими потужностями, в яких використовуються новітні технології та обладнання. Виробничий процес включає в себе виробництво рам, підвіски, двигунів, сидінь та інших компонентів мотоцикла. Бренд має власні науково-дослідні та інженерні підрозділи, які забезпечують розробку та виробництво нових продуктів з урахуванням потреб ринку.
Продукція фірми включає в себе мотоцикли різних класів та моделей, включаючи мотокросові, ендуро та електричні байки. Кожна модель має свої унікальні характеристики та функціональні особливості.
Компанія активно вивчає та впроваджує новітні технології. Наприклад, деякі моделі KOVI оснащені системою інжекції палива, що дозволяє знизити його витрати та поліпшити показники ефективності мотора. Вона також активно працює над розробкою та виробництвом електричних мотоциклів, що відповідають сучасним вимогам екологічної безпеки та стають все більш популярними серед мотоциклістів.
Компанія KOVI відома своєю активною участю в мотоспорті. Виробник співпрацює з відомими командами та гонщиками, що дозволяє покращувати якість та технічні характеристики своїх виробів на основі реального досвіду гонщиків.
Фірма має велику дилерську мережу, тому забезпечує продаж та обслуговування своїх байків в різних країнах світу. Також, вона надає клієнтам гарантійні та сервісні послуги, що дозволяє забезпечити надійність та безпеку експлуатації «залізних коней».
Загалом, даний бренд є відомим виробником мотоциклів, які відповідають світовим стандартам якості та технічних характеристик. Він активно розвивається та вдосконалює свою продукцію, впроваджуючи новітні технології та забезпечуючи надійність і безпеку експлуатації байків для своїх клієнтів.
• 250 Lite S - двигун об'ємом 250 куб. см, має електронне запалення і систему приску палива. Обладнаний 5-швидкісною КПП, передньою і задньою підвіскою та дисковими гальмами.
• 250 PRO HS - це більш потужна модель з двигуном об'ємом 250 куб. см, який має 4 клапани та систему приску палива. Має 6-швидкісну коробку передач, передню і задню підвіски зі змінним амортизуванням та дискові гальма.
• 250 PRO KT - модель ендуро з мотором об'ємом 250 куб. см, який має 4 клапани та систему вприску палива. У неї 6-швидкісна коробка передач, передня і задня підвіска зі змінним амортизуванням та має дискові гальма.
• 300I PRO KT - ендуро з двигуном об'ємом 300 куб. см, який має 4 клапани та систему впорскування палива. оснащений 6-швидкісною КПП, передньою і задньою підвіскою зі змінним амортизуванням та дисковими гальмами.
• 250 PRO2T - з двотактним двигуном об'ємом 249 куб. см та потужністю 45 к.с. Оснащений 6-швидкісною коробкою передач, електричним стартером та високоякісною підвіскою.
• 300 PRO S - з чотиритактним мотором об'ємом 292 куб. см та потужністю 28 к.с. Він має 6-швидкісну коробку передач, електричний стартер, підвіску зі змінною жорсткістю та сучасну світлотехніку.
• 300i PRO S - ця модель має такі ж технічні характеристики, як 300 PRO S, але оснащена інжекторною системою палива, що забезпечує кращу роботу двигуна.
• 300 Pro KT - має чотиритактний двигун об'ємом 292 куб. см та потужністю 28 к.с. Обладнаний електричним стартером, 6-швидкісною КПП та підвіскою зі змінним жорсткістю, яка дозволяє легко переборювати нерівності на дорозі.
• 300-2T PRO 2022 – у нього двотактний мотор об'ємом 298 куб. см, з потужністю 42 к.с. Укомплектований повітряним охолодженням, 6-ступінчастою коробкою передач та зчепленням в масляній ванні. Має надійну раму з хром-молібденової сталі, а також підвіску з передньою телескопічною вилкою та заднім моноамортизатором.
• 450I PRO KT – двигун чотиритактний об'ємом 449 куб. см, потужністю 43 к.с. із рідинним охолодженням, 5-ступінчастою КПП та зчепленням з в масляній ванні. Також має надійну раму з хром-молібденової сталі, передню та задню підвіски з телескопічними вилками та моноамортизаторами відповідно.
• MAX 300 (Motard) - мотор об'ємом 292 куб. см, з потужністю 23 к.с. Обладнаний повітряним охолодженням, 6-ступінчастою коробкою передач та зчепленням з в масляній ванні. Легку та міцна рама з алюмінієвого сплаву, а також передня та задня підвіски з телескопічними вилками та моноамортизаторами відповідно. Він також має дискові гальма з переднім й заднім ABS.
• MAX 300 є спортивним байком з потужним 292-кубовим двигуном і системою вприску пального. Має стильний дизайн, підвіску з регульованою жорсткістю та повітряне охолодження.
• 300 LITE KT є легким ендуро з 292-кубовим двигуном і 6-швидкісною коробкою передач. Має дискові гальма, зручне сідло та підвіску з регульованою жорсткістю.
• 250 Lite KT є невеликим ендуро з 250-кубовим мотором і зручним кермом. Має сталеву раму, регульовану підвіску та 5-швидкісну коробку передач.
• 250 Lite HS є ендуробайк з 250-кубовим мотором і високою підвіскою. Має гальмівну систему з дисками, 5-швидкісну КПП і зручне сідло.
• 250 START: це легкий та компактний байк для початківців. У нього 4-тактний двигун об'ємом 249 см³ та 6-ступінчаста КПП. Для більшої безпеки він оснащений дисковими гальмами з обома каналами ABS.
• FCS 250: це ендуромотоцикл з потужним двигуном об'ємом 249 см³ та системою впорскування палива. У нього зручне кермо та регульована підвіска. Оснащений низкою важливих функцій, наприклад системою запуску без ключа.
• 250 ADVANCE: підійде для початківців та середньо-досвідчених райдерів. Мотор 4-тактний об'ємом 249 см³, КПП 6-ступінчаста. Підвіска переднього колеса забезпечує гладкий хід, а гальма з обома каналами ABS забезпечують безпеку на дорозі.
Основні вимоги до якісного мотокросового та ендуро мотоцикла включають:
• Ходова частина: повинен мати жорстку та легку раму, яка забезпечує хорошу маневреність та стійкість на швидкості. Також важливо мати якісні амортизатори, які забезпечують хороший контроль на нерівних дорогах та на склонах.
• Рама - це головна складова, на яку кріпляться всі інші елементи. Зазвичай виготовляється з легкого та міцного матеріалу, такого як алюміній або титан. Вона має спеціальні форми та конструкцію, щоб витримувати великі навантаження та удари під час їзди в умовах бездоріжжя. Геометрія, впливає на керованість та стабільність байка. У залежності від його типу й моделі, рама може мати різні форми та конструкцію, щоб підлаштуватися під конкретні умови їзди.
• Двигун: потужний та надійний, забезпечує достатню потужність та крутний момент для пересування на ділянках з великим нахилом та на нерівних дорогах. Важливо, щоб він був легким і компактним, це мінімізує загальну вагу мотоцикла.
• Гальма: ефективна гальмівна система, яка забезпечує швидке та безпечне гальмування в будь-яких умовах. Як правило, такі байки використовують гальмівні системи від провідних виробників, таких як Brembo.
• Колеса та покришки: високоякісні та міцні колеса з відповідно підібраними покришками для кращого зчеплення з поверхнею. Важливо мати покришки з агресивним протектором для кращого зчеплення з м'якою та нерівною поверхнею.
• Амортизатори: забезпечують плавний хід на нерівностях, зменшують вплив ударів на райдера та зберігають контакт коліс з землею. Використовуються високоякісні амортизатори, здатні витримувати значні навантаження та швидкості. Для мотокросу частіше використовуються тверді амортизатори, які забезпечують більшу жорсткість підвіски для кращого контролю на складних відрізках трасах, для ендуро більш популярними є м'які амортизатори, у них краща адаптація до різних умов дороги і вони підвищують комфорт райдера на довгих дистанціях.
• Коробка передач: є важливою складовою, адже відповідає за передачу потужності з мотора на колеса. Важливо, щоб КПП була добре налаштована, щоб забезпечити максимальний крутний момент та швидкість.
Перед покупкою, додатково зверніть увагу на наступні технічні параметри:
• Паливна система: ефективна та надійна паливна система є необхідною умовою для якісної роботи двигуна. В байках даного типу часто використовуються карбюратори, які забезпечують точне дозування палива в залежності від обертів мотора та його потреби в паливі. Однак, у більш сучасних моделях зустрічаються інжекторні системи подачі палива, які забезпечують кращу ефективність споживання.
• Система охолодження: охолодження мотора грає важливу роль, особливо при тривалій їзді в умовах високої температури. Часті зміни обертів під час екстремальної їзди можуть викликати перегрів, тому ця система має забезпечувати ефективне охолодження в будь-яких умовах. Система складається з радіатора, вентилятора, насоса і системи трубопроводів. Радіатори розташовуються на спереду, а вентилятори забезпечують додаткове охолодження в разі потреби.
• Світлотехніка: вона грає важливу роль для безпечного катання вночі або при обмеженій видимості. Зазвичай ці мотоцикли оснащені яскравими фарами, які можуть бути змінені в залежності від умов освітлення та навколишнього середовища. Деякі моделі мають LED-підсвічування для підсилення видимості під час руху в темряві. Окрім основних фар, деякі моделі мають додаткові ліхтарі для кращого освітлення дороги або треку під час мотошоу та виступів на фрістайлі. Світлотехніка дозволяє мотоциклісту керувати своїм «залізним конем» безпечно та ефективно в будь-яких умовах.