0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032090
- Артикул: НФ-00032090
- Наявність: Попереднє замовлення
Нова генерація мотоциклів від компанії KOVI, тепер з карбюратором FCR! Виробник наділив свою 300-ту модель потужним силовим агрегатом, взявши за основу конструктивні елементи підвіски рами 250-ї моделі, яка чудово зарекомендувала себе на практиці. Таким чином інженери KOVI змогли поєднати найкраще, залишивши надміцну та вкрай ефективну підвіску й додавши ще більше потужності. Їхня праця не залишилася без уваги, мотоцикл швидко став популярним, особливо після практичного використання на різних змаганнях, де показав чудові результати.
Основні дані про мотоцикл.
Технічні дані.
Байк отримав потужний 1-но циліндровий бензиновий двигун ZONGSHEN NC300 з двома розподільчими валами. У нього водяна система охолодження з роздвоєним радіатором та додатковим вентилятором. Присутній внутрішній балансвал. Живлення мотору відбувається через карбюратор, система електроживлення забезпечується через АКБ 12V 6А/h. Запалювання електронне. Запускається двигун через електро- та кікстартер. У нього ланцюговий привід. КПП шести ступенева.
Максимальна потужність мотора – 31.7 л.с./8200 об.хв. він розвиває швидкість в 94 км/год. В процесі експлуатації рекомендується заправляти мотоцикл пальним, октановість якого не нижча 95. Під час технічного обслуговування слід заливати мастило SAE 10W/40 або SAE 15W/50, також можна використовувати JASO MA 2. Об’єм паливного бака 8.4 л, а місткість мастила складає 1.5 л.
Задні гальма гідравлічні дискові з 1-но поршневим супортом, передні також дискові на гідравліці, з 2-х поршневим супортом. Диски з алюмінієвого сплаву, спиці із нержавіючої 4-х дюймової сталі.
Сильні сторони мотоцикла KOVI 300 PRO KT, які запримітили його власники.
· Полегшена та посилена рама.
· Високий потенціал силового агрегату Zongshen ZS184MMP.
· Високі тягові потужності.
· Високофункціональний карбюратор FCR MX, який можна налаштувати під стиль їзди кожного мотоцикліста.
· Універсальні шини компанії KENDA, які чудово зарекомендували себе при їзді в по пересічній, горбисті та гористій місцевості.
· В комплектацію входить ергономічний руль IGP twin wall.
· Акумулятор 7ZSBS зі збільшеною величиною току.
· Посилений захист радіатора та двигуна.
· Висока маневреність та керованість байка.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2166
- Ширина, мм: 880
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 930
- Колісна база, мм: 1500
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 310
- Споряджена маса, кг: 122,5
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: 1
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель NC300 Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотириклапанний з роликовими підшипниками у приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
- Об'єм двигуна, куб.см: 298
- Діаметр циліндра та хід поршня: 84 х 53.7
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 31.7 / 8200
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 29.5 / 6100
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Ліцензійна копія карбюратора плоскодроссельного з прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35
- КПП: 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 8.4
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,5
- Максимальна швидкість км/год: ≥94 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Пластик під номер (для встановлення замість фари),Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 6А/h. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
- Система запалювання: Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.