0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032081
- Артикул: НФ-00032081
- Наявність: Під замовлення 2-3 дні
Один із популярних ендуро байків компанії KOVI. Він був суттєво перероблений та удосконалений, тому з 2021 року випускається в новій комплектації. Інженери компанії постаралися, щоб він відповідав вимогам сучасності та повністю відповідав бажанням байкерів. Зокрема, його оснастили новим типом ендуро шин, їх протектор ідеально підходить для їзди по бездоріжжю. Слід зазначити, що 250 START тепер пропонується в двох варіантах, вони відрізняються тільки розміром шин. Загалом байк став більш потужним, маневреним та контрольованим, він без проблем здатен виконати складні ендуро вправи. Інженери також подбали про його захищеність, захист двигуна, важливих систем і вузлів та зокрема самого мотоцикліста.
Технічні дані KOVI 250 START.
Двигун виробництва ZONGSHEN (CB250-3A/172FMM-3A), бензиновий, одноциліндровий з двома клапанами рокерами, обєм 249 см3. Розподілвал розміщений у верхній секції, система охолодження повітряного типу, привід ланцюговий семипластинчатий 520H. Його живлення забезпечує карбюратор Nibbi Racing PE28, а електроживлення – AGM батарея12N7AL. КПП п’ятиступенева. Об’єм масла в моторі 1.5 л, рекомендується використовувати мотоциклетне масло JASO MA 2 з API SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 (по сезону). Паливний бак вміщує 7.5 л, рекомендується заправляти 95 бензин.
Двигун володіє максимальною потужністю в 21 к.с. / 8500 об.хв, та максимальним крутним моментом в 18 Нм / 6500 об.хв. Він з легкістю розганяє мотоцикл до максимальної швидкості в 100 км/год. Мотор обладнаний електронною СDI системою запалювання, його запуск відбувається через електро- та кікстартер.
Рама полегшеного типу із надміцної сталі та хром-марганцевого сплаву. Задні й передні гальма дискові, заді стоїть однопоршневий гідравлічний супорт, спереду двохпоршневий. Задня підвіска складається з амортизаційної стійки, передня з вилки на гідравлічному амортизаторі. Колісні диски алюмінієві, від компанії UNISON. Шини ендуро, в даній комплектації використовуються покришки розміром 21/18.
Переваги KOVI 250 START.
· Повнооб’ємний мотор Zongshen 249 см3.
· Двигун високої потужності.
· Високий тяговий потенціал.
· Висока надійність та ресурс.
· Невибагливий в експлуатації та дешевий в ремонті.
· Карбюратор Nibbi Racing 28 з ідеальними налаштуваннями.
· Складна платформа підніжки.
· Колісна база 1450 мм.
· Висота по сидінню для версії 21''/18'' – 940 мм.
· Надміцна стальна рама з правильною геометрією.
· Покриття з шагреневої емалі з високим вмістом пластифікатора.
· Передні і задні амортизатори з можливістю регулювання.
· Захищена стальна траверса.
· Полімерний уловлювач ланцюга.
· Алюмінієві диски UNISON із стальними спицями.
· Присутні буксатори.
· Руль IGP зручний в керуванні.
· Короткий хід ручки акселератора.
· Інформативна та зручна панель приладів.
· LED лампа.
· Яскраві, компактні та герметичні поворотники.
· Поліамідні гальмівні магістралі.
· Гальмівні колодки безазбестові із підвищеним вмістом латунного напилення.
· Місткий паливний бак на 7.5 л.
· Підніжки з нержавійки для водія та пасажира.
· Випускна система із нержавіючої сталі.
· Весь пластик із поліпропілену.
· Повітряний фільтр із корпусом з еластополімера.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2045
- Ширина, мм: 820
- Висота, мм: 1230
- Висота по сідлу, мм: 940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18
- Колісна база, мм: 1450
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 315 - для варіанту на шинах 21" і 18
- Споряджена маса, кг: Суха вага 111,5 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 118,5 кг
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: 1
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
- Об'єм двигуна, куб.см: 249
- Діаметр циліндра та хід поршня: 72 х 61.4
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 21 / 8500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 18 / 6500
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Карбюратор Nibbi Racing PE28
- КПП: 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 7,5
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,2
- Максимальна швидкість км/год: ≥108 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Захисти рук
- Система охолодження: Повітряне
- Система електроживлення: 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
- Система запалювання: Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (просто - без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
- Переднє колесо R: Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 35 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі із конструкційної сталі.НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
- Заднє колесо R: Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 35 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі із конструкційної сталі.НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
- Підвіска передня: Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини, а також з регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Загальний перебіг 100 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля.
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.