0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032095
- Артикул: НФ-00032095
- Наявність: Попереднє замовлення
-
KOVI Max 300 – байк, якому не страшне ніяке бездоріжжя.
KOVI Max 300 — це не просто черговий ендуро-байк, а потужна, добре зібрана ідея для тих, хто шукає надійного «двоколісного напарника» для диких маршрутів, безкомпромісного драйву та витривалості. З жовтня 2021 року він офіційно представлений в Україні й одразу привернув увагу мотоспільноти. Конструктори не дарма поставили собі за мету створити байк, який не підведе у найекстремальніших ситуаціях — і їм це вдалося.
Ендуро з характером бойового коня.
KOVI Max 300 — це середньорозмірний ендуро мотоцикл із розширеною ергономікою та продуманим балансом між маневровістю, потужністю і витривалістю. Його габарити та маса (117 кг спорядженої ваги) нагадують KOVI Advance, але всередині — зовсім інша «начинка». Байк впевнено поводиться і на лісових стежках, і на важкому рельєфі, що робить його ідеальним вибором для українських реалій — від Карпат до степових трас.
Серце байка — надійний двигун Zongshen CBS300.
Під баком ховається одноциліндровий, 4-клапанний двигун об’ємом 279 см³ — модель ZS174MN від Zongshen, який вже зарекомендував себе як надійний та тяговитий мотор. Максимальна потужність у 25.16 к.с. при 8500 об/хв та крутний момент 23 Нм/7500 об/хв забезпечують хорошу динаміку й стабільну тягу навіть на підйомах чи в багнюці. Високий момент на низах — приємний бонус для тих, хто полюбляє їзду по складній місцевості.
Особливої уваги заслуговує система охолодження: двосекційний водяний радіатор з вентилятором та силіконовими патрубками забезпечує стабільну роботу навіть при високих навантаженнях.
КПП, зчеплення та привід — максимум контролю.
KOVI Max 300 оснащений шестиступеневою коробкою передач і зчепленням у масляній ванні, що працює м’яко й передбачувано. Ланцюговий привід із надміцним AFAM A520МС2, зірки 13T/48T — це оптимальне поєднання для тяги в бездоріжжі. А для тих, хто прагне більшої швидкості — можлива зміна передавальних чисел.
Підвіска та керованість.
Телескопічна передня вилка з регулюванням відбою та амортизаторна задня підвіска створені для жорстких умов. Вони добре «від’їдають» нерівності, коріння, каміння й не «відбивають» руки. Вилка і задній амортизатор виготовлені на базі комплектуючих від KKE — бренду, який добре відомий у світі позашляхової техніки.
Гальма, які ніколи не підводять.
Гальмівна система тут — на рівні. Передній диск діаметром 265 мм з двопоршневим супортом, задній — 220 мм з однопоршневим. Обидва контури мають гідравлічний привід та армовані поліамідні магістралі. Такі гальма забезпечують чітку, швидку реакцію навіть у мокру чи пильну погоду.
Шини і диски — максимальна стійкість на бездоріжжі.
Легкі, але міцні алюмінієві диски UNISON з нержавіючими сталевими спицями та KENDA Off-road шинами створюють ідеальний тандем для ендуро-гонок. Буксатори гарантують, що покришка не провернеться навіть при зниженому тиску.
Комфорт.
KOVI Max 300 має інформативну панель приладів, короткохідну ручку акселератора, укорочені важелі гальм і зчеплення, що зручно при роботі у захисних рукавичках. Світлодіодна фара з великим кутом охоплення дає змогу впевнено рухатись у темну пору доби, а поліпропіленові захисні панелі витримують падіння та гілки.
Чому KOVI Max 300 — вдалий вибір?
Надійний двигун від Zongshen. Сучасна система охолодження. Висока прохідність і маневровість. Гідравлічні гальма з армованими шлангами. Полегшена, але міцна конструкція. Адаптований до наших умов, реалій і бюджету.
-
KOVI Max 300 — це справжній боєць серед ендуро. Він не просто виглядає круто, а й реально працює в умовах, де інші байки можуть дати слабину. Це байк для тих, хто шукає «універсального солдата» без пафосу, але з міцним характером, і хоче отримати максимум за свої гроші. Якщо ви фанат бездоріжжя, любите відчуття повного контролю і не хочете щодня заглядати в сервіс — KOVI Max 300 чекає саме на вас.
Чому в конкурентів дешевше
І на мою думку Геон буде краще