0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032091
- Артикул: НФ-00032091
- Наявність: Немає в наявності
KOVI 300i PRO S
Це мотоцикл який перший був оснащений новим двигуном Zongshen серії NT300S та надійшов в продаж в Україну. Дана модель пропонується в новому колірному рішенні, чорний та оранжевий, колір рами змінився на чорний, елементи екстер’єру отримали більш брутальний дизайн та окрас. Наклейки нового типу для кращої стійкості на накладках.
Технічні відомості KOVI 300i PRO S
Повністю нова головка циліндра, оснащена двома розподільними валами (виконання DOHC). Під іншим кутом розташували впускні та випускні клапани, діаметр штока збільшено, діаметр сідел клапанів змінено. Клапани приводяться в дію без коромисел, кулачками нового розподільного валу з іншими, спеціально розрахованими профілями через стаканчики з регулювальними шайбами.
Збережений загальний конструктив хорошого та надійного мотору, але збільшена віддача на високих та середніх обертах та розширений діапазон максимального моменту. При цьому при всіх оновленнях у вазі мотор додав лише 1кг, без втрат у надійності.
Двигун використовує два масляні насоси для незалежної подачі масла до двигуна та трансмісії, це забезпечує більш надійну подачу мастила до всіх рухомих частин двигуна та трансмісії.
Двигун оснащений карбюраторною системою FCR MX, який налаштований під збільшений потенціал нового двигуна. Також серед оновлень ланцюг AFAM отримав сальники, а випускна система збільшилась в діаметрі для покращення газообміну.
Сильні сторони KOVI 300i PRO S
- об’єм двигуна 300 см³
- КПП на 6 передач.
- Покращена випускна система газообміну
- Оновлений ланцюг
- Оновлений двигун
- Посилена стальна рама.
- Кронштейни які надійно захищають байк від деформації під час падіння.
- Ідеально налаштований карбюратор для типу їзди ендуро.
- Посилений захист рук.
- Зручне розташування гальмівного важеля.
- Гальмівні колодки із збільшеним експлуатаційним ресурсом завдяки додатковому вмісту міді.
- Поліефірне покриття пластикових елементів.
- Надійне кріплення пластикових елементів.
- Міцне кріплення глушника.
КУПИТИ НЕДОРОГО KOVI 300i PRO S В УКРАЇНІ
Магазин «Мотомаркет» пропонує купити за доступною ціною KOVI 300i PRO S. Модель представлена в двох кольорах: оранжевий, чорний. Ви можете замовити даний агрегат у нас на сайті та отримати доставку в будь яке місто України, або забрати його самовивозом з наших магазинів.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2160
- Ширина, мм: 880
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 930
- Колісна база, мм: 1500
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 310
- Споряджена маса, кг: 123,7
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.
- Заднє колесо R: 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель NT300S. Бензиновий, одноциліндровий, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотириклапанний газорозподільний механізм. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
- Об'єм двигуна, куб.см: 295
- Діаметр циліндра та хід поршня: 82 х 53.7
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 34 / 9500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 30.6 / 7000
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Інжекторна система
- КПП: 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 8.4
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,5
- Максимальна швидкість км/год: Поки що немає даних - на етапі тестів. (реальні параметри будуть вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Пластик під номер (для встановлення замість фари),Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 6А/h. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
- Система запалювання: Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.