0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032092
- Артикул: НФ-00032092
- Наявність: Попереднє замовлення
Зустрічайте новинку компанії KOVI, модель 300 Pro S, яка від недавно поступили в продажу в Україні і вже змогла наробити багато галасу. Це не дивно, адже даний мотоцикл оснащений потужним двигуном Zongshen NT300S! Він отримав строгий, але надзвичайно стильний дизайн та стриманий чорний окрас із вкрапленням елегантного білого кольору. Байк зразу ж став об’єктом бажань багатьох мотоциклістів, деякі з них уже встигли насолодитися їдою на ньому і їхні відгуки залишаються вкрай позитивними. Ви також можете перевірити в ділі цього «залізного коня»!
Загальна інформація про байк.
Технічні дані.
Мотоцикл обладнаний мотором ZONGSHEN NT300S. Це бензиновій одноциліндровий двигун з двома розподільчими валами і внутрішнім балансувальним валом. У нього 4-х клапанний механізм розподілу газу та система водяного охолодження з роздвоєним радіатором та вентилятором. В процесі його обслуговування рекомендується заправляти бензин з мінімальним октановим значенням 95 та використовувати мастила SAE 10W/40, SAE 15W/50 чи JASO MA 2, API. Об’єм баку для пального складає 8.4 л. а об’єм заправки масла – 1.5 л.
Живлення двигуна забезпечує плоскодросельний карбюратор з прискореним насосом KEIHIN FCR MX 35. Електроживлення подає батарея АКБ 12V 6А/h. Система запалювання електронна DC-СDI. Мотор запускається з електростартера та кікстартера. Привід ланцюговий. Його максимальна потужність становить 33.3 л.с./9500 об.хв.
Задні гальма дискові на гідравліці з 1-но поршневим супортом. Передні гальма дискові гідравлічні з 2-х поршневим супортом. Передні та задні гальмівні колодки Stabil Cuprum Base без азбесту з додатковим мідним напиленням.
Власники KOVI 300 PRO S, помітили багато переваг даного мотоцикла.
· Нова головка двигуна з двома розподільчими валами.
· Потужний та надійний двигун.
· Посилена й полегшена рама.
· Збалансованість мотоцикла, ідеальний розподіл ваги.
· Карбюратор FCR MX, який легко налаштувати під стиль їзди кожного байкера.
· Система приводу обладнана ланцюгом AFAM із сальниками.
· Хороший газообмін, який забезпечується завдяки збільшеному діаметру випускної системи.
· Міцна підвіска з можливістю регулювання.
· Безвідмовна і вкрай ефективна гальмівна система.
· Високий кліренс.
· Шини які ідеально підходять для їзди по пересічній та гірській місцевості.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2160
- Ширина, мм: 880
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 930
- Колісна база, мм: 1500
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 310
- Споряджена маса, кг: 123,7
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель NT300S. Бензиновий, одноциліндровий, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотириклапанний газорозподільний механізм. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
- Об'єм двигуна, куб.см: 295
- Діаметр циліндра та хід поршня: 82 х 53.6
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 34 / 9500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 30.6 / 7000
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Ліцензійна копія карбюратора плоскодроссельного з прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35
- КПП: 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 8.4
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,5
- Максимальна швидкість км/год: Поки що немає даних - на етапі тестів. (реальні параметри будуть вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Комплек жикльорів,Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 6А/h. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
- Система запалювання: Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST. Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST. Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Шкода шо такого немаю
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.