0
0
0
Мотоцикли : +380508348048 +380937481096 Заапчастини : +380950862535

KOVI 250 PRO2T

Відгуки:
(0)
  • Виробник: KOVI
  • Код товару: НФ-00032088
  • Артикул: НФ-00032088
  • Наявність: Є в наявності
Купити в один клік
Введіть номер телефону і ми передзвонимо
Основні характеристики
Всі характеристики
Довжина, мм: 2170
Ширина, мм: 830
Висота, мм: 1285
Висота по сідлу, мм: 960
Колісна база, мм: 1465
Доступні варіанти

В 2021 році компанія KOVI розпочала випуск оновленого ендуро байка моделі 250 PRO2T. В було змінено та доопрацьовано багато, задля покращення технічних параметрів мотоцикла, який позбувся всіх суттєвих недоліків. Тепер він повністю відповідає вимогам сучасності і зможе задовольнити потреби байкерів ендуро в екстремальній їзді. Мотоцикл став ще біль впевнено почувати себе на пересічній місцевості, з легкістю долати гірські рельєфи та сміливо виконувати вправи ендуро. Його дизайн став дещо строгим, в ньому переважає чорний колір. Проте найбільше змін зазнала його начинка. Щоб дізнатися про них детальніше, слід ознайомитися з технічними параметрами 250 PRO2T  2021 року випуску.

 

Технічна інформація KOVI 250 PRO2T.

Двигун бензиновий двохтактний, одноциліндровий, копія мотора Yamaha DT230. Обладнаний водяним охолодженням з вентилятором та роздвоєним радіатором. Максимальна потужність 36 к.с. / 8600 об.хв., а максимальний крутний момент – 30 Нм/6500об.хв. Його потужності достатньо, щоб розігнати байк до 95 км/год. Об’єм паливного бака становить 8.4 л. КПП шестиступенева, привід ланцюговий A520 від AFAM.

Система живлення побудована на базі карбюратора KEIHIN FCR, а за систему електроживлення відповідає AGM-батарея на 12V 5А/h. Запалювання електронне СDI, запуск мотора через електро- та кікстартер. Рекомендується заправляти 92 бензин та заливати мотоциклетне масло JASO FC/FD; ISO-L-EGD, а для трансмісії SAE 10W30.

Рама полегшена, стальна. Задні та передні гальма дискові, спереду стоїть двохпоршневий, а заді однопоршневий супорт на гідравліці. Гальмівна магістраль від SZC. Задню підвіску формує амортизаційна стійка, передню – перевернута вилка, агрегати від SZC, серія Pro. Диски коліс алюмінієві від UNISON, маточина компанії KKE. Шини ендуро, виробник CST.

 

Сильні сторони KOVI 250 PRO2T.

·         Карбюратор FCR з ідеальним налаштуванням.

·         Потужний мотор.

·         Високий тяговий потенціал.

·         Висока маневреність.

·         Відмінне управління.

·         Електронний модуль з покращеними програмними налаштуваннями й синхронізацією.

·         Прекрасно збалансована робота ручки газу.

·         Циліндр виготовлений по сучасній технології, тому отримав високу розмірну точність.

·         Посилена міцність саксофона вздовж всієї довжини, також покращена його геометрія.

·         Конструкція випускної системи модульного типу.

·         Швидкозємна бочка глушника.

·         Глушник та випускна система захищені поліуретановим кожухом.

·         Амортизатори без надлишкової жорсткості.

·         Рама і силова клітка з надміцної сталі, рама збірна.

·         Місткий паливний бак.

·         Передня вилка і задній амортизатор SZС з можливістю регулювання.

·         Гальмівна система SZC, в якій використовується технологія Brembo (XCS).

·         Гальмівні колодки SCB високої зносостійкості.

·         Алюмінієві диски UNISON.

·         Колеса камерного типу, які фіксуються буксатором, який запобігає втраті тиску в шинах та їх прокручуванню після прориву.

·         Руль Twin Wall от IGP.

·         Траверса ККЕ.

·         Захист рук.

·         Покращена робота фільтра.

·         Поліпропіленовий обвіс з фіксаторами PPM-FiX.

Мотоцикли кросові KOVI

Характеристики
Характеристики мототехніки
Доступні кольори Чорний,Сірий,Помарончовий
Тип двигуна Модифікованна версія двигуна від моделі Yamaha DT230. Бензиновий, одноциліндровий, двухтактний двигун з рідинним охолодженням і роздільними половинками радіатора + кулер.
Об'єм двигуна, куб.см 224
Діаметр циліндра та хід поршня 66.8 х 64
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 36 /8600
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 30 / 6500
Тип зчеплення У масляній ванні
Тип запуску двигуна Електростартер, Кікстартер
Система подачі палива Ліцензійний карбюратор KEIHIN серії FCR з прискорюючим насосом
КПП 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні і окремим картером. Об`єм масляної ванни 0,85 л. Передаточне число ступенів : 1-я 2.750 2-я 1.875 3-я 1.411 4-я 1.142 5-я 0.956 6-я 0.818
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло.
Ємність паливного бака, л 9
Заправочний об'єм масла в двигуні, л Масло 2Т для змащування двигуна змішується перед використанням з бензином. В трансмісію заливається трансмісійне масло для двухтактних двигунів. Загальна ємність мастила в трансмісію (коробка передач і щеплення) 0,85
Максимальна швидкість км/год ≥95 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 12T і задньою зіркою 52T. При зменшені кількості зубів задньої зірки і збільшені зубів передньої зірки можна збілшити максимальну швидкість , (але пропорційно зменшиться тяговий потенціал)
Витрати палива л/100км Не вказано
Охоронна сигналізація Ні
Допоміжні атрибути Пластик під номер (для встановлення замість фари),Комплек жикльорів,Захисти рук
Система охолодження Рідинне охолодження
Система електроживлення АКБ 12V 5А/h (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне СDI. В комплектації даної моделі передбачено наявність ключа запалювання для розімкнення контактного ланцюга на подачу імпульса для санкціонованого запуска двигуна (по простому , без наявності ключа в замку запалювання "з вжеля кікстартера" двигун не запуститься)
Рекомендований клас в'язкості масла 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендуєм продукт : У двигун (Змішувати з бензиною A 95) IPONE Samourai Racing .2.У трансмісію IPONE Full Power Katana 10W50
Шасі мототехніки
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірки : 12T (стальна) / 52T (алюмінієва).Кількість ланок ланцюга- 120L.
Передні гальма Дисковий с двухпоршневим суппортом, гідравлічний. Діаметер диска 260 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Арміруванна тормозна магістраль,Виробник SZC.
Задні гальма Дисковий с однопоршневим супортом, гидравлічний. Діаметер диска 240 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Армированна тормозна магістраль Виробник SZC.
Переднє колесо R 80/100-21 - переднє колесо . Посадочний размір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Заднє колесо R 100/90-18 заднее колесо. Посадочний размір обода заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типа серії SZC Pro с набором регуліровок відбиття і зжиму . Діаметер пера 48 мм. Загальний діапазон ходу зжиму /ходау відбиття 309 мм.
Підвіска задня Задня амортизиційна стійка SZC серії Pro з можливістю змінення преднатягу пружини а також повністю регулюємим ходом зжиму і відбиття. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід зжиму / відбиття 299 мм. Кріплення до маятника зроблено через облегчений (легкосплавний, фрезерованний) ричажний механізм (прогресія)
Габарити мототехніки
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота, мм 1285
Висота по сідлу, мм 960
Колісна база, мм 1465
Дорожній просвіт Кліренс , мм 300
Споряджена маса, кг 122 з урахуванням палива
Вантажопідйомність, кг Не вказано
Вікова категорія Для дорослих
Додаткове пасажирське місце Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Відео
KOVI 250 PRO2T -2021 KOVI 250 PRO2T -2021
Motomarket.in.ua Motomarket.in.ua
KOVI тест драйв. Motomarket.in.ua KOVI тест драйв. Motomarket.in.ua
Motomarket.in.ua / Тест драйв Kovi Motomarket.in.ua / Тест драйв Kovi
Відгуків (0)

Немає відгуків про цей товар.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.