0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032093
- Артикул: НФ-00032093
- Наявність: Попереднє замовлення
Це оновлена та покращена версія популярної моделі 450I PRO KTM віл компанії KOVI. Вона поступила на моторинок в 2021 році. Інженери компанії внесли низку суттєвих змін, які значно покращили технічні характеристики мотоцикла. Таким чином, колекція Ендуро байків поповнилася ще одним цікавим екземпляром. У нього строгий але стильній дизайн, чорний окрас з білими елементами. Також виділяється потужний двигун, якому байк завдячує високим показникам динаміки та тяглової сили. Також він отримав посилену раму, покращені елементи освітлення і може похвалитися відмінною маневреністю та керованістю. Ще більше змін скриваються в оснащенні та роботі систем, тому давайте детальніше розглянемо його технічні характеристики.
Технічна інформація KOVI 450I PRO KT
Потужний двигун NC450 (ZS194 MQ-P) компанії ZONGSHEN, бензиновий одноциліндровий з чотирма клапанами, з розподілвалом у верхній проекції та балансвалом, який чудово гасить його вібрацію. Двигун також обладнаний двома масляними насосами, які безперервно закачують в нього масло та подають в трансмісію. КПП шестиступенева, привід ланцюговий AFAM 520XHR-G Від компанії X-Ring Race.
Мотор видає максимальну потужність в 41 к.с. / 8000 об.хв та володіє максимальним крутним моментом в 36 Нм / 7600 об.хв. Він розганяє байк до 99 км/год. Об’єм масла становить 1.7 л, рекомендується заливати мотоциклетне масло SAE 10W/40; SAE 15W/50. Об’єм паливного бака – 8.4 л рекомендується заправляти 92 бензин.
Живиться двигун від інжектора DELPHI EP, за електроживлення відповідає літій-іонна батарей на 12V 5А/h. Запуск електронний DC-СDI, через електростартер.
Задні й передні гальмівні механізми дискові, передні з однопоршневим супортом, задні з двохпоршневим. Гальмівні колодки SCB. Задня підвіска обладнана амортизаційною стійкою, передня має телескопічну перевернуту вилку SZC Pro.
Рама полегшена, з надміцної сталі. Колісні диски алюмінієві, спиці стальні, маточина CNC. Шини enduro від компанії CST.
Плюси KOVI 450I PRO KT.
· Оригінальний, красивий, дещо строгий дизайн.
· П’яти точкова схема кріплення двигуна.
· Надійне кріплення із стопорами.
· Блок управління ECU з оновленою прошивкою.
· Висока тяглова потужність.
· Хороша маневреність.
· Відмінна керованість.
· Ідеальний баланс.
· Руль Twinwall від компанії IGP.
· Ланцюг Afam який відрізняється високою міцністю натягу.
· Інжекторна система Delphi.
· Потужний двигун ZS 194MQ-P.
· Роздвоєний радіатор з двома вентиляторами Panasonic.
· Великий діаметр вихлопної труби
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2160
- Ширина, мм: 880
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 980
- Колісна база, мм: 1500
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 310
- Споряджена маса, кг: Суха вага 119 (127,5 кг., включаючи паливо в баку)
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель NC450 (ZS194 MQ-P) Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотири клапани на циліндр Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 37 кг. У приводі клапанного механізму застосовано безшумний пластинчастий ланцюг Морзе; ланцюг складається з набору ланок, шарнірно з'єднаних між собою за допомогою штифтів (кулісне з'єднання). Коромисло клапана з голчастим підшипником покращує умови тертя між розподільним валом та коромислом, знижує втрати потужності та збільшує термін служби У двигуні використовуються два масляні насоси для незалежної подачі масла в двигун і окремо в трансмісію Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення олії під тиском на дно поршня (на звороті площини) для відведення температури.
- Об'єм двигуна, куб.см: 449
- Діаметр циліндра та хід поршня: 94.5 х 64
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 41 / 8000
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 36 / 7600
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер
- Система подачі палива: Інжекторна система
- КПП: 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням та окремим масляним насосом, що обслуговує тільки трансмісію. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 8.4
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,7
- Максимальна швидкість км/год: ≥99 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для запуску двигуна
- Система запалювання: Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Посилений сальниковий ланцюг AFAM 520XHR-G (X-Ring Race) Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-106L.
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST. На ободах обох коліс встановлені буксатори. Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST. На ободах обох коліс встановлені буксатори. Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.