0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032088
- Артикул: НФ-kovi-pro2t-hs
- Наявність: Немає в наявності
KOVI 250 PRO2T
Представляємо Вашій увазі оновлену версію популярного ендуро байка від компанії KOVI - 250 PRO2T. Це сучасний двохтактний мотоцикл, який ідеально підходить для екстремальної їзди по пересічній та гірській місцевості. Попередня версія також чудово показувала себе на бездоріжжі, але оновлена модель зарекомендувала себе з найкращої сторони практично у всіх ендуро дисциплінах. Інженери KOVI взяли до уваги всі проблемні моменти, покращили їх, або й зовсім ліквідували. Їхні виправлення зробили мотоцикл бажаним придбанням багатьох екстремальних байкерів в Україні та світі. Окрім технологічних переваг, він отримав доволі ефектний дизайн із дещо строгим зовнішнім виглядом. Що ж, давайте детальніше ознайомимось з його можливостями.
Технічні дані KOVI 250 PRO2T.
Бензиновий двигун, одноциліндровий, двохтактний з водяним охолодженням та роздвоєним радіатором з примусовим вентилятором. Це модифікована версія мотора Yamaha DT230, об’ємом 224 см3. Максимальний обертовий момент складає 30 Нм / 6500 об.хв, а максимальна потужність 36 к.с. / 8600 об.хв. завдяки йому байк з легкістю розганяється до 95 км/год. Місткість паливного бака складає 8.4л, об’єм масла – 0.85 л. рекомендується заправляти бензином А 95 та заливати 2-х тактне масло JASO FC/FD; ISO-L-EGD.
Електроживлення двигуна забезпечується за рахунок AGM-батареї 12V 5А/h. Система живлення створена на основі карбюратора KEIHIN марки FCR з прискореним насосом. Запалювання електронне СDI, запуск мотора з ключа, тип запуску електро- та кікстартер. Тип привода – ланцюговий, ланцюг A520 марки AFAM. Трансмісія – шестиступенева КПП. Передні та задні гальма дискові, спереду двохпоршневий, а заді однопоршневий супорт, гальмівні магістралі армовані, від компанії SZC. Підвіска також SZC, заді стоїть амортизаційна стійка з можливістю регулювання, кріпіться до маятника через прогресію. Спереду встановлена телескопічні вилка перевернутого типу.
Шини з розвиненим протектором від CST. Колісні диски алюмінієві UNISON, маточина алюмінієва KKE, спиці стальні. Рама полегшена, прямокутного перетину з надміцного сплаву сталі на основі хром-марганцю.
Переваги KOVI 250 PRO2T.
- Карбюратор серії FCR з можливістю детального налаштування.
- Потужний мотор з високими показниками динаміки та тяги, створений на основі культового двигуна YAMAHA DT230.
- КПП 6-ступенева.
- Ідеально налаштований та синхронізований модуль управління сервоприводом.
- Відкалібрована ручка газу, покращений зворотній зв’язок.
- Правильна геометрія випускної системи, саксофон з поперечними насічками для більшої жорсткості.
- Швидкозяємна бочка глушника.
- Надійне кріплення двигуна до рами.
- Надміцна рама трубчастого перетину.
- Покращені характеристики масляного насоса.
- Прекрасна робота механізмів амортизації.
- Місткий паливний бак.
- Міцна підвіска з можливістю регулювання швидкості і сили відбою амортизаторів, дозволяє оптимально налаштувати мотоцикл під певні умови їзди та тип дороги.
- Маятниковий важіль литий із алюмінієвого сплаву, осі коліс із вуглецевої сталі 10КП.
- Безвідмовні гальма, гальмівна система SZC, створена на основі системи Brembo XCS. Гальмівні колодки SCB.
- Алюмінієві диски UNISON з маточиною ККЕ.
- Траверса ККЕ.
- Руль Twin Wall від компанії IGP.
- Захист рук.
- Еластополімерний корпус фільтр бокса.
- Обвіс мотоцикла виконаний із еластичного поліпропілену.
- Болти на кріпленнях комбіновані, під них підійдуть стандартні ключі та шліци TORX.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2170
- Ширина, мм: 830
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 960
- Колісна база, мм: 1465
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 300
- Споряджена маса, кг: 122 з урахуванням палива
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірки : 12T (стальна) / 52T (алюмінієва).Кількість ланок ланцюга- 120L.
- Передні гальма: Дисковий с двухпоршневим суппортом, гідравлічний. Діаметер диска 260 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Арміруванна тормозна магістраль,Виробник SZC.
- Задні гальма: Дисковий с однопоршневим супортом, гидравлічний. Діаметер диска 240 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Армированна тормозна магістраль Виробник SZC.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадочний размір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 100/90-18 заднее колесо. Посадочний размір обода заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типа серії SZC Pro с набором регуліровок відбиття і зжиму. Діаметер пера 48 мм. Загальний діапазон ходу зжиму /ходау відбиття 309 мм.
- Підвіска задня: Задня амортизиційна стійка SZC серії Pro з можливістю змінення преднатягу пружини а також повністю регулюємим ходом зжиму і відбиття. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід зжиму / відбиття 299 мм. Кріплення до маятника зроблено через облегчений (легкосплавний, фрезерованний) ричажний механізм (прогресія).
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Модифікованна версія двигуна від моделі Yamaha DT230. Бензиновий, одноциліндровий, двухтактний двигун з рідинним охолодженням і роздільними половинками радіатора + кулер.
- Об'єм двигуна, куб.см: 224
- Діаметр циліндра та хід поршня: 66.8 х 64
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 36 / 8600
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 30 / 6500
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Ліцензійний карбюратор KEIHIN серії FCR з прискорюючим насосом
- КПП: 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні і окремим картером. Об`єм масляної ванни 0,85 л. Передаточне число ступенів : 1-я 2.750 2-я 1.875 3-я 1.411 4-я 1.142 5-я 0.956 6-я 0.818
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло.
- Ємність паливного бака, л: 8,4
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: Масло 2Т для змащування двигуна змішується перед використанням з бензином. В трансмісію заливається трансмісійне масло для двухтактних двигунів. Загальна ємність мастила в трансмісію (коробка передач і щеплення) 0,85
- Максимальна швидкість км/год: ≥95 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 12T і задньою зіркою 52T. При зменшені кількості зубів задньої зірки і збільшені зубів передньої зірки можна збілшити максимальну швидкість , (але пропорційно зменшиться тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Ні
- Допоміжні атрибути: Пластик під номер (для встановлення замість фари),Комплек жикльорів,Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 5А/h (AGM-батарея)
- Система запалювання: Електронне СDI. В комплектації даної моделі передбачено наявність ключа запалювання для розімкнення контактного ланцюга на подачу імпульса для санкціонованого запуска двигуна (по простому , без наявності ключа в замку запалювання "з вжеля кікстартера" двигун не запуститься)
- Рекомендований клас в'язкості масла: 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендуєм продукт : У двигун (Змішувати з бензиною A 95) IPONE Samourai Racing.2.У трансмісію IPONE Full Power Katana 10W50
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.