0 грн.
Зробити замовленняУ 2025 році Tekken представлений двома новими кольорами (жовтий та оранжевий), але сірий та сіро-зелений також залишаються доступні для продажу.
До речі, сірий колір у 2025 році став значно цікавішим і суттєво відрізняється від минулого. Фарба глянцева (не матова), іншого відтінку,
та бак пофарбований компіляційним фарбуванням - чорний + новий сірий.
Але, звісно, зміни торкнулися не лише кольорової лінійки.
- Випускна система виконана повністю з нержавіючої сталі. Збільшено діаметр стінок труб. Це унеможливить передчасне наскрізне прогорання та/або корозійну деформацію - це мало місце на моделях попередніх років випуску. Також збільшена жорсткість труб надає можливість надійніше закріпити випускний колектор до циліндра.
- Накладки наконечників обох вихлопних труб «під карбон» виконані з іншого пластику, який, незважаючи на численні нагрівання, і матиме гарний вигляд, і не сплавлятиметься.
- Верхня пофарбована частина бака тепер захищена від подряпин наклейками, також за рахунок наклейок на ободах мотоцикл став ще більш помітним на дорозі.
Пропонуємо мотоцикл TEKKEN 250. Це нова модель компанії TEKKEN, яка була доопрацьована і якісно змінена відповідно до заяв користувачів та налаштована згідно вимог професійних байкерів. Завдяки якісним технічним даним та відмінним експлуатаційним показникам, вона стала популярною серед вітчизняних мотоциклістів.
Що ми пропонуємо.
Наші клієнти можуть обрати один з двох варіантів:
1. TEKKEN 250 з Cross-шинами (розвиненими протекторами).
2. TEKKEN 250 з покришками Dual Sport (протекторами для дорожньої їзди).
Перша версія оснащується шинами з розвиненим зубчастим протектором, переднє колесо 4.60-17 і заднє 5.1-17 дюймів.
Друга версія комплектується універсальними покришками, які ідеально підійдуть для їзди по дорозі, переднє колесо 110 / 90-17, заднє 130 / 80-17 дюймів.
Це все одна модель мотоцикла, відмінності тільки в типі шин, всі інші параметри та показники залишаються незмінними, так само як і ціна.
Більше інформації про мотоцикл.
Технічні дані.
Бензиновий одноциліндровий двигун LX166FMM повітряно-масляного охолодження. У нього два клапани, внутрішній балансвал і окремий масляний радіатор. Для його обслуговування рекомендується використовувати масло SAE 10W/40 або SAE 15W/50 чи JASO MA 2. Об’єм ємкості для масла складає 1.1 л. Об’єм паливного бака становить 14 л. Рекомендується заправляти бензин октановістю не нижче 95.
Живлення двигуна від карбюратора, запуск через електростартер, система запалювання електронна CDI. Електроживлення АКБ 12V, GTX7L-BS. Максимальна потужність 17 / 7500 л.с./об. хв. Він здатний розвивати швидкість в 110 км на год.
КПП 6-ти ступенева, привід ланцюговий. Задні і передні гальма дискові, гідравлічні, з двохпоршневим супортом. Підвіска задня має пружинно-гідравлічній моноамортизатор, передня гідравлічного типу, з телескопічною вилкою.
Дані користувачів.
· Унікальний дизайн.
· Хороші тягові можливості, байк впевнено долає горбисту та гірську місцевість.
· Передні і задні колеса 17 дюймів.
· Радіатор розміщений високо, що мінімізує можливість пошкодження при їзді по гравію.
· Підвіска чудово поводить себе на пересічній місцевості.
· Надійний захист двигуна із металевого профілю та крашпедів, які не закривають обдув двигуна.
· Світлодіодна LED-фара із секціями ближнього і дальнього світла.
· Гальмівні диски самоочищуються.
· Панель приладів цифрова з яскравою підсвіткою, розміщена на зручній відстані. Читабельна навіть в сонячну погоду.
· USB-порт.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2070
- Ширина, мм: 900
- Висота, мм: 1110
- Висота по сідлу, мм: 790
- Колісна база, мм: 1350
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 260
- Споряджена маса, кг: 145
- Вантажопідйомність, кг: 150
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: 1
Характеристики техніки
- Тип двигуна: 171FMM Бензиновий, одноциліндровий, чотирьохклапанний, повітряно-олійного охолодження з окремим масляним радіатором та внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
- Об'єм двигуна, куб.см: 249
- Діаметр циліндра та хід поршня: 71 х 63
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 24 / 7500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 23 / 6000
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер
- Система подачі палива: Карбюратор
- КПП: 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: A-95
- Ємність паливного бака, л: 14
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1.2
- Максимальна швидкість км/год: ≥118
- Витрати палива л/100км: 2.7
- Охоронна сигналізація: Так
- Допоміжні атрибути: Захисні дуги,Додаткове освітлення LED.
- Система охолодження: Повітряно-масляне
- Система електроживлення: АКБ 12V, GTX7L-BS
- Система запалювання: Електронне CDI.
- Рекомендований клас в'язкості масла: SAE 10W/40; SAE 10W/30 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTUL 5100 4T 10W40
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Ланцюг безсальниковий 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева).
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
- Задні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
- Переднє колесо R: Тип шин Dual Sport: Передня шина 110/90-17. Посадковий розмір ободу переднього колеса 2.50×17 DOT,Алюмінієві, пофарбовані матовою фарбою
- Заднє колесо R: Тип шин Dual Sport: 130/80-17. Посадковий розмір ободу заднього колеса 3.50 × 17,Алюмінієві, пофарбовані матовою фарбою
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу діаметром пера 41 мм.
- Підвіска задня: Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням натягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію
Відгуків про цей товар ще не було.
Чи можна поставити на Теккен 250 акрапович?
Яка максимальна кількість децибел дозволено на Теккен? Чи будуть якись питання у поліції за те що вихлоп дуже голосний?
Тихіше їдеш - далі будеш. І справа не лише у швидкості, а й у шумі на автомобільних дорогах. Залюбленим у гуркіт від свого авто - приготуватися до штрафів та шансу залишитися на пів року без засобу пересування.
Ситуація давно вимагала втручання: гучні автомобілі та мотоцикли на дорогах під час війни — це зайві вбиті нервові клітини. Прийняття нового закону Верховною Радою дозволить українцям мати спокій вдень, а не здригатися від гонщиків, які уявляють себе реактивними ракетами на дорогах, і, що важливо, висипатися між нічними тривогами під час рашистських ракетних та “шахедних” атак. Ідея новації належить очільнику фракції партії "Слуга народу" Давиду Арахамії. У списку ініціаторів, крім нього, ще 21 особа.
Ось що зауважив народний депутат Максим Бужанський: “Рада не хоче штрафувати нікого. Рада хоче, щоб люди, яким вдалося заснути між гуркотом вибухів і виттям сирени, не прокидалися в жаху від реву мотоцикла, що проноситься о 12-й ночі під вікном. Погодьтеся, це питання, що давно назріло”.
Необхідність змін детально описана в обґрунтуванні новації:
“Останнім часом серед окремих водіїв механічних транспортних засобів стає розповсюдженою практика втручання у систему вихлопних газів транспортних засобів, що використовуються на вулично-дорожній мережі. Метою такого втручання є здійснення "тюнінгу" транспортного засобу, що призводить до значного збільшення шуму від роботи двигуна транспортного засобу. Така тенденція є розповсюдженою серед молоді та осіб, що керують мотоциклами. Так звані "прямоточні глушники", "подвійні спортивні системи" та інші технічні дівайси, не передбачені конструкцією транспортних засобів та виробниками, стають факторами порушення тиші та спокою громадян, викликають незадоволення суспільства. Враховуючи відсутність загального обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, зазначений процес переобладнання є неконтрольованим та несе у собі величезні ризики. Під час воєнного стану такі шумові звуки є схожими на звуки ворожих безпілотних летальних апаратів (Шахедів), дронів та створюють уявлення про авіаційну і ракетну небезпеку, відволікаючи Збройні Сили України та правоохоронців”.
Отже, нові правила можуть стати реальністю вже дуже скоро: четвертого серпня група депутатів подала на розгляд Верховної Ради відповідний проєкт закону, яким пропонується внести зміни у низку законодавчих актів. Якщо зміни затвердять без правок, то українців, які люблять гучно їздити на власному транспорті, чекатиме не просто мовчазний осуд оточуючих, а відчутні штрафи:
- за перше порушення — 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (НМДГ), тобто 17 тисяч грн;
- за друге порушення — 2000 НМДГ громадян (34 тисячі грн) плюс /або ще й позбавлення прав на водіння на термін від 3 до 6 місяців.
При цьому компетенцією розгляду справ (за ст. 121-4 КУпАП) наділяються: у випадку першого порушення – поліцейські, у випадку повторного – суди.
Народний обранець Ярослав Железняк провів опитування, щоб дізнатись думку пересічних громадян щодо таких нововведень. Очікувано, переважна більшість — понад 80% — виявилася за те, щоб карати водіїв, які привертають увагу до себе на дорогах гучними звуками.
Новий законопроєкт №9564 від 4 серпня 2023 року вносить зміни в такі закони:
• в Кодекс України про адміністративні правопорушення,
• в Закон України "Про дорожній рух",
• в Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного добробуту населення"
Вимірюємо шум у децибелах
• машини створюють шум на рівні 70 дБ, мотоцикли — на рівні 100 дБ.
• шепіт — 20 дБ,
• шелестіння листя — 20 дБ
• урчання холодильника — 40 дБ
• спокійна розмова — від 40 до 65 дБ
• дриль, мотоцикл, бензопила — градація відповідно 90, 100, 110 дБ
• шум авто на дорозі — 70-80 дБ
• больовий поріг від звуку - 130 дБ
• можлива контузія — 135 дБ
• можливий шок — 150 дБ
До вашого відома: Рівень шуму біля житлових будинків та зон відпочинку не повинен перевищувати 60-70 дБ. Це встановлено Державними санітарними нормами допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови (ДБН В.1.1-31:2013 Захист територій, будинків і споруд від шуму). Допустимий рівень шуму в межах територій населених пунктів в Україні визначається також Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного добробуту населення".
Сайлентблоки заднього демпфера який діаметр на теккен 250 2024 року?