0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: LIFAN
- Код товару: MM-00002707
- Артикул: MM-00002707
- Наявність: Під замовлення 2-3 дні
LIFAN KPS200 – новий рівень досконалості на шляху до ідеального стріт-байку.
Мотоцикл, який пройшов випробування часом, через сумніви і вагання — таки вийшов переможцем.
Дорожній мотоцикл LIFAN KPS200 — це не просто чергова бюджетна модель з Китаю. Це результат багаторічної розробки, десятків опитувань, інженерних пошуків і дизайнерських компромісів. Історія другого покоління KPS — це приклад того, як можна з терпінням і системним підходом створити якісний продукт, навіть якщо початковий шлях був довгим, неоднозначним і повним змін.
Амбітні ідеї, які втілилися в реальність.
Все почалося майже чотири роки тому, коли був представлений перший прототип нової KPS-версії. Попри певне натхнення, яке він викликав, усі — і дистриб'ютори, і розробники — бачили недопрацювання. Почалися численні анкетування, тестування, пошуки кращих рішень. Паралельно інженери експериментували з різними силовими установками: на базі цього шасі тестували двигуни не лише 200 см³, а й 250 і навіть 300 см³ із двоциліндровою компоновкою!
Однак логіка перемогла азарт: "заряджені" версії залишилися концептами. Адже рама і підвіска початкового байка не відповідали вимогам потужніших моторів. KPS мав бути не тільки динамічним, але й стабільним і зручним для звичайного мотоцикліста, а не тільки для досвідченого райдера з гоночними амбіціями.
KPS200 — байк з характером.
На ринку з’явився саме той варіант, який пройшов не лише інженерну доробку, а й дизайнерське оновлення. Мотоцикл отримав нову стилістику, оновлену ергономіку та справді корисні функції.
- Двигун.
У серці KPS — перевірений часом чотириклапанний інжекторний двигун серії NRF з рідинним охолодженням. Його налаштування трохи агресивніші, ніж у близької моделі LIFAN KPT, тому він активніше «крутиться» до верхніх обертів. Розгін — стабільний, мотоцикл живий на ходу, а паливна економічність залишається на прийнятному рівні.
- Підвіска та керованість.
На відміну від туристичного KPT, модель KPS має інше налаштування підвіски та змінену геометрію рами. Ці зміни забезпечують точніше керування, кращу стабільність на високій швидкості й особливо добре проявляються в динамічному міському трафіку чи звивистих ділянках дороги. Посадка на KPS передбачає легкий нахил вперед — це дає кращу контрольованість у поворотах і дозволяє краще відчути мотоцикл.
- Гальмівна система.
KPS200 отримав у стандартній комплектації двоканальну ABS, що робить його набагато безпечнішим на мокрій дорозі чи при різкому гальмуванні. Це серйозний плюс у бюджетному класі, де багато конкурентів все ще обходяться без цієї функції.
- Колеса, вага і розміри.
Хоч розміри ободів ідентичні до моделі KPT, у KPS — легші шини, що позитивно позначається на динаміці. Сам мотоцикл легший на 10 кг, має трохи більшу колісну базу і менший кліренс. Він нижчий, вужчий і довший — отже, краще «тримає» траєкторію в поворотах, ідеально підходить для асфальтового покриття.
- Освітлення та бак.
Світлотехніка в KPS повністю нова і справді ефективна. Яскравість, світловий пучок, охоплення — усе на рівні. Також приємною несподіванкою є паливний бак на майже 15 літрів — це додає дальності пробігу без потреби часто заїжджати на заправку.
KPS проти KPT.
Параметр | KPS200 | KPT200 |
Посадка | Спортивніша, нахил вперед | Пряма, туристична |
Підвіска | Жорсткіша, краще тримає дугу | М’якіша, комфорт на дальняк |
Гальма | З ABS | Без ABS |
Вага | ~10 кг легший | Важчий |
Бак | ~15 л | ~13 л |
Керованість | Живіша, динамічніша | Стабільніша, м’якша |
Світлотехніка | Оновлена, ефективна | Класична |
Більше, ніж просто мотоцикл.
Попри те, що KPS200 вже самодостатній і привабливий, він ще й виконав роль випробувального полігона для майбутніх моделей. Завдяки тривалим тестам, експериментам з конфігураціями та шасі, саме на його основі вже закладено розробку нових, потужніших стритів і навіть спортбайка. А ще — електробайків, які в майбутньому розширять асортимент бренду.
Кому підійде LIFAN KPS200?
Цей мотоцикл — ідеальний варіант для тих, хто хоче отримати драйвовий, надійний і сучасний дорожній байк за доступну ціну. Він підійде молодим райдерам, які шукають стиль і керованість, а також досвідченим мотоциклістам, яким потрібна легка, швидка та функціональна техніка на щодень.
LIFAN KPS200 — це вдалий приклад того, як китайський бренд може не просто "наслідувати", а створювати сучасну мототехніку у бюджетному сегменті.
Відгуків про цей товар ще не було.
Мене цікавить пластик на бак, права та ліва сторона, чорного коляру.
Цікавить коли будть запчастини.
Якщо є хотів би замовити.
Коли будуть на цю модель запчастини по пластику?
Доброго дня
які саме запчастини вас цікавлять