0 грн.
Зробити замовленняLIFAN KPX 250 це довгоочікуваний ендуро мотоцикл від LIFAN, який відзначається новим двигуном, адаптованим саме для ендуро рейдів.
Двигун має запас крутного моменту на передачах з першої по четверту, що важливо для ендуро мотоцикла.
Також реалізовано надійний запас по температурному діапазону. Повітряне охолодження працює
надійно з з урахуванням того, що мотоцикл може мати велике навантаження за низької швидкості руху.
Картер спроектований також з урахуванням їзди по пересіченій місцевості,
в ньому утримується значний об'єм масла навіть при куті в'їзду / з'їзду до 35 градусів.
Це забезпечує відсутність ризикованих режимів роботи двигуна.
Також картер ширший щоб розмістити вали трансмісії збільшеного діаметру. Балансвал зміщений донизу відносно колінвала,
для зниження центру мас.
Реалізовано точне і надійне перемикання передач завдяки збільшеній ширині приводної шестерні первинного валу КПП.
Двигун вагою 35 кг вийшов надійний і тяговитий, йому не страшні надлишковий нагрів і різні за навантаженням режими їзди по пагорбах.
Підвіска мотоцикла має великий хід і хорошу пружність. Задній амортизатор враховує можливу наявність пасажира,
але не жорсткий навіть коли їздити одному.
Колісні ободи виконані з алюмінієвого сплаву, що позитивно відобразиться на плавності ходу.
Дуже добре в Lifan KPX реалізовано переключення передач, є чітке розуміння моменту переключення, і це не залежить від того,
холодна зараз КПП чи гаряча.
Lifan KPX буде найзручніший для райдерів зростом від 180 см. Дорожній просвіт 288 мм, це дає можливість без проблем переїджати значні перешкоди на своєму шляху.
Алюмінієве кермо мотоцикла має зручний хват. Блоки управління та панель приладів спроектовані для забезпечення максимальної зручності в експлуатації.
Окремо варто зазначити про освітлення. Воно яскраве, світлодіодне, і дуже економічне в плані споживання електроенергії.
Ближнє і дальнє світло лінзоване, і надасть максимальний комфорт в умовах недостатнього освітлення.
Гальмівна система дискова гідравлічна. Гальмівні шланги виконані з поліаміду і армовані скловолокном.
Продумана система дає можливість легко обслужити за необхідності.
Загалом, мотоцикл вийшов дуже цікавий і оригінальний. Чекаємо Ваших відгуків з реальних умов,
тільки так ми зможемо дізнатися неупереджене враження про цю модель. Будемо вдячні за залишені відгуки на нашому сайті.
LIFAN KPX 250
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2145
- Ширина, мм: 810
- Висота, мм: 1190
- Висота по сідлу, мм: 905
- Колісна база, мм: 1450
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 288
- Споряджена маса, кг: 151 (включаючи 11,5 літрів палива у баку)
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: 1
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник LIFAN. Модель двигуна NBS 172FMM. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), двоклапанний, повітряне охолодження. Внутрішній балансувальний вал.
- Об'єм двигуна, куб.см: 249.5
- Діаметр циліндра та хід поршня: 72 × 61.4
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 21 / 7500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 20 / 6500
- Тип зчеплення: Мокре
- Тип запуску двигуна: Електростартер
- Система подачі палива: Карбюратор PZ30-12
- КПП: 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: A-95
- Ємність паливного бака, л: 11,5 (сталевий бак)
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,3
- Максимальна швидкість км/год: ≥109
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Не вказано
- Система охолодження: Повітряне
- Система електроживлення: Свинцево-кислотна АКБ 12N9-BS
- Система запалювання: Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
- Рекомендований клас в'язкості масла: SAE 10W/40 JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендовані продукти: MOTOREX Four Stroke 4T 10w40
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг, тип 520
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 265 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль.
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 220 мм. Товщина диска 3,3 мм. Армована гальмівна магістраль.
- Переднє колесо R: 90/90-21 - переднє колесо.Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85×21 DOT; Шини із розвиненим шипами протектору.
- Заднє колесо R: 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода колеса ; 2.5×18 DOT. Шини із розвиненим шипами протектору.
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу
- Підвіска задня: Задня амортизаторна стійка, кріпиться на маятниковий важіль додатковими кронштейнами з'єднувального механізму (прогресія)
З першої хвилини як я набрав ваш номер телефону та мав за честь поговорити з працівниками цього товариства, я зрозумів, що тут працють люди які хочуть як найкраще для покупця, навіть ні, не продати як найшвидше, а зробити по людяному, дуже і ще раз дуже рідко, навіть практично не можливо, знайти таке класне обслуговування, в любій сфері, за що вам дуже вдячний.
Дуже швидко привезли мотоцикл, заморочувались, шукали вихід з положення, просто допомагали якщо щось йшло не так, домовлялись та входили в положення і від цього відштовхувались
Найкраще та найякісніше обслуговування, яке я тільки можу собі уявити
Окремо дякую, "ОтоМото" за швидку доставку, та якісну співпрацю
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.