0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: НФ-00032080
- Артикул: НФ-00032080
- Наявність: Під замовлення 2-3 дні
Даний мотоцикл користується великою популярністю та являється бажаною моделлю багатьох екстрималів. Він зайняв одну з провідних позицій в колекції ендуро байків компанії KOVI. Саме тому її інженери взялися за його доопрацювання та вдосконалення і в 2021 році випустили на ринок оновлену версію 250 START. Вона реалізується в двох варіантах, які різняться між собою тільки розміром шин. Слід зазначити що оновлений байк комплектується спеціалізованими ендуро шинами із протектором, який ідеально підходить для екстремальних поїздок по пересічній та гірській місцевості. Цей позашляховик відрізняється динамічністю, високою тягловою силою, маневреністю та керованістю. Його творці також подбали про захищеність, як самого байка, так і мотоцикліста.
Технічні параметри KOVI 250 START.
Мотор об’ємом 249 см3 компанії ZONGSHEN (CB250-3A 172FMM-3A). Бензиновий, одноциліндровий, з двома клапанами рокерами, повітряним охолодженням розподілвалом. Його максимальна потужність становить 21 к.с./8500 об.хв., а максимальний крутний момент 12 Нм / 6500 об.хв, цього достатньо щоб розігнати байк до 108 км/год. У нього п’ятиступенева КПП та ланцюговий привід 520H. Двигун вміщує 1.5 л масла, рекомендується використовувати масло JASO MA 2 (SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50). Об’єм паливного бака складає 7.5 л. рекомендується заправляти 95 бензин.
Мотор живиться від карбюратора Nibbi Racing PE28, електроживлення подає AGM батарея12N7AL. Система запалювання електронна СDI, запуск відбувається через електро- та кікстартер.
Рама полегшена, виконана з надміцної сталі, в структуру якої доданий хром-марганцевий сплав. Задні й передні гальма дискового типу з гідравлічними супортами, спереду на двох, а заді на одному поршні. В якості підвіска заді амортизаційна стійка, з переду телескопічна вилка на гідравліці. Алюмінієві колісні диски фірми UNISON, шини ендуро, в даній комплектації використовуються покришки розміру 19/16.
Переваги KOVI 250 START.
· Потужний повнообємний мотор.
· Високі показники тагової сили.
· Висока потенціал динаміки.
· Мотор дешевий в ремонті та експлуатації.
· Функціональний карбюратор Nibbi Racing 28.
· Платформа підніжки складна.
· Висота по сидінню для версії 19''/16'' – 910 мм.
· Полегшена рама високої міцності.
· Покриття рами з шагреневої емалі.
· Регульовані амортизатори.
· Уловлювач ланцюга із полімеру.
· Легкі алюмінієві диски UNISON.
· Буксатори які утримують тиск в шинах в момент прориву та утримують їх від прокручування.
· IGP руль.
· Ручка акселератора із коротким ходом.
· Інформативна панель приборів із зручним розтануванням.
· LED лампа.
· Гальмівні магістралі із поліаміду.
· Гальмівні колодки з додатковим шаром латунної стружки.
· Місткий паливний бак.
· Підніжки з нержавіючої сталі.
· Вихлопна система із нержавійки.
· Пластикові елементи із поліпропілену.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2045
- Ширина, мм: 820
- Висота, мм: 1190
- Висота по сідлу, мм: 910 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
- Колісна база, мм: 1450
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 295 - для варіанту на шинах 19" і 16"
- Споряджена маса, кг: Суха вага 111,5 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 118,5 кг
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: 1
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
- Об'єм двигуна, куб.см: 249
- Діаметр циліндра та хід поршня: 72 х 61.4
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 21 / 8500
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 18 / 6500
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Карбюратор Nibbi Racing PE28
- КПП: 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 95
- Ємність паливного бака, л: 7,5
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: 1,2
- Максимальна швидкість км/год: ≥108 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Немає
- Допоміжні атрибути: Захисти рук
- Система охолодження: Повітряне
- Система електроживлення: 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
- Система запалювання: Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (просто - без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
- Рекомендований клас в'язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
- Переднє колесо R: Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 35 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі із конструкційної сталі.НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
- Заднє колесо R: Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 35 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі із конструкційної сталі.НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
- Підвіска передня: Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм.
- Підвіска задня: Задня стійка амортизатора з можливістю зміни переднатягу пружини, а також з регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Загальний перебіг 100 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля.
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.