0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: KOVI
- Код товару: MM-00006384
- Артикул: MM-00006384
- Наявність: В наявності
KOVI JNC 300 SR (2025) – ендуро, який турбується про райдера.
У сфері ендуро техніки з кожним роком з’являються нові моделі, що претендують на звання «золотої середини» — легкі, динамічні, надійні, з сучасною начинкою і доступною ціною. І тут з’являється KOVI JNC 300 SR 2025 модельного року — байк, який не просто модернізували, а фактично переосмислили.
Новий двигун, більше потужності і надійності.
Серцем мотоцикла став Zongshen CB300RL — свіжий, форсований двигун з робочим об'ємом 271 см³. Це не просто збільшена версія попередника, а ретельно доопрацьований агрегат із 4-клапанною головкою, оптимізованими фазами газорозподілу та вдосконаленою камерою згоряння. Інженери застосували CFD-моделювання для покращення системи охолодження, збільшили площу ребер, а також зменшили висоту двигуна на 15,5 мм, що позитивно вплинуло на центр ваги.
Ключові технічні фішки:
- Балансирний вал для зниження вібрацій.
- Посилені підшипники та укорочені шатуни — для довговічності.
- Роликові коромисла та підшипники розподільного вала — для зменшення втрат потужності.
- Потужний стартер (2,2 Нм) для впевненого запуску без потреби у кікстартері.
У парі з 6-ступеневою КПП, байк розкриває потенціал як на бездоріжжі, так і на швидкісній пересіченій місцевості. Його енерговооруженість при сухій масі 117,5 кг стає відчутною — JNC 300 SR чудово себе почуває в динаміці, але не лякає «зайвою агресією».
Шасі та підвіска стали жорсткіші, стабільніші і витриваліші.
Новий передній амортизатор діаметром 41 мм разюче відрізняється від попереднього 37 мм. Нова штампована сталева траверса з посиленим нахилом (кастором) зменшує віддачу в кермо на жорсткому бездоріжжі.
Задня підвіска — з алюмінієвою прогресією як у флагмані ADVANCE, доповнена роликом натягу ланцюга. Таке рішення зменшує розбовтаність ланцюга на нерівностях і робить хід задньої частини більш зібраним.
Колеса, гальма, трансмісія — справляться з будь якими викликами.
Ободи алюмінієві, спиці сталеві 3,3 мм, буксатори в комплекті — байк одразу готовий до впевненої їзди по складному ґрунту. Гальма — передній диск діаметром 260 мм з двопоршневим супортом і задній диск діаметром 220 мм — демонструють чітку модуляцію і термостабільність.
Ланцюг 520HM, зірки 13/46, з'єднання задньої зірки через 6-точкову TORX-систему — усі ці рішення орієнтовані на жорстку і надійну передачу тяги.
Ергономіка та електроніка, мінімалізм з акцентом на максимальний функціонал.
Кермо з перемінним діаметром (22/28 мм), короткохідний акселератор, антишокові важелі керування, продумане кріплення кнопок старту — усе підпорядковане зручності під час активної їзди. Звична для KOVI панель приладів не претендує на преміум-дисплей, але дає необхідний мінімум: швидкість, оберти, заряд батареї.
Фара — LED з широким рефлектором, кріпиться гумовими ремінцями (легкий доступ до електрики під нею). Поворотники — тонкі, яскраві, гнучкі, витримають падіння без проблем. Сидіння стало м’якшим і кріпиться болтово спереду.
Деталі, які формують зручність.
- Бак на 9 літрів (реально 8,8) з дихаючою пробкою.
- Нержавіюча вихлопна система з компенсаційною камерою (для згладжування протитиску).
- Підніжки з агресивним протиковзким рельєфом.
- Шифтер КПП з оптимізованим розташуванням.
- Поліпропіленові обтічники та пластикові частини — зносостійкі й міцні.
Це не просто оновлена версія KOVI JNC 300, це — нове бачення масового ендуро-байка для реального бездоріжжя. У ньому зібрано:
- сучасний і надійний мотор;
- правильну підвіску з хорошим запасом жорсткості;
- грамотну ергономіку;
- міцну трансмісію.
І все це — в зваженому корпусі вагою до 120 кг, що дозволяє не виснажуватися під час довгих покатеньок. Якщо ви шукаєте універсальний ендуро з характером, але без надмірностей — JNC 300 SR має всі шанси стати вашим наступним двоколісним напарником.
Для кого цей мотоцикл?
- Для тих, хто хоче легкий і зібраний ендуро для подорожей без асфальту.
- Для райдерів, що шукають баланс між ціною і технологіями.
- Для новачків у ендуро, яким важлива проста експлуатація без складної електроніки.
KOVI JNC 300 SR — це не просто мотоцикл. Це «залізний кінь», який так і проситься вийти з міста і перевірити, на що ти здатен там, де закінчується асфальтована дорога і починається вільне бездоріжжя.
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.