0
0
0
Дорогі друзі та відвідувачі Motomarket ! Вітаємо Вас з прийдешніми  святами ! Хай здійсняться ваші мрії, а наступний рік принесе тільки добрі новини та події. Мирного неба вам !Ми працюємо за таким графіком: 25 та 26 грудня - вихідний, 27 грудня робочий день, 28 грудня вихідний (неділя).Також у нас вихідний 1 січня. Всі замовлення за 25 та 26 грудня опрацюємо та відправимо 27 грудня. Веселих свят !
 
Запчастини : 0950862535 0987232129 Техніка : 0508348048 Мото СТО : 0937481096

KOVI JNC 300 SR

Новинка 2025р
Відгуки:
(1)
  • Виробник: KOVI
  • Код товару: MM-00006384
  • Артикул: MM-00006384
  • Наявність: В наявності
79 120 грн.
Основні характеристики
Всі характеристики
Матеріал рами: Низьковуглецева сталь
Панель приладів: Електронна
Довжина мм: 2030
Ширина мм: 820
Висота мм: 1220
Висота по сідлу мм: 920
Колісна база мм: 1395
Дорожній просвіт (Кліренс) мм: 330
Доступні варіанти

KOVI JNC 300 SR (2025) – ендуро, який турбується про райдера.

У сфері ендуро техніки з кожним роком з’являються нові моделі, що претендують на звання «золотої середини» — легкі, динамічні, надійні, з сучасною начинкою і доступною ціною. І тут з’являється KOVI JNC 300 SR 2025 модельного року — байк, який не просто модернізували, а фактично переосмислили.

Новий двигун, більше потужності і надійності.

Серцем мотоцикла став Zongshen CB300RL — свіжий, форсований двигун з робочим об'ємом 271 см³. Це не просто збільшена версія попередника, а ретельно доопрацьований агрегат із 4-клапанною головкою, оптимізованими фазами газорозподілу та вдосконаленою камерою згоряння. Інженери застосували CFD-моделювання для покращення системи охолодження, збільшили площу ребер, а також зменшили висоту двигуна на 15,5 мм, що позитивно вплинуло на центр ваги.

Ключові технічні фішки:

  • Балансирний вал для зниження вібрацій.
  • Посилені підшипники та укорочені шатуни — для довговічності.
  • Роликові коромисла та підшипники розподільного вала — для зменшення втрат потужності.
  • Потужний стартер (2,2 Нм) для впевненого запуску без потреби у кікстартері.

У парі з 6-ступеневою КПП, байк розкриває потенціал як на бездоріжжі, так і на швидкісній пересіченій місцевості. Його енерговооруженість при сухій масі 117,5 кг стає відчутною — JNC 300 SR чудово себе почуває в динаміці, але не лякає «зайвою агресією».

Шасі та підвіска стали жорсткіші, стабільніші і витриваліші.

Новий передній амортизатор діаметром 41 мм разюче відрізняється від попереднього 37 мм. Нова штампована сталева траверса з посиленим нахилом (кастором) зменшує віддачу в кермо на жорсткому бездоріжжі.

Задня підвіска — з алюмінієвою прогресією як у флагмані ADVANCE, доповнена роликом натягу ланцюга. Таке рішення зменшує розбовтаність ланцюга на нерівностях і робить хід задньої частини більш зібраним.

Колеса, гальма, трансмісія — справляться з будь якими викликами.

Ободи алюмінієві, спиці сталеві 3,3 мм, буксатори в комплекті — байк одразу готовий до впевненої їзди по складному ґрунту. Гальма — передній диск діаметром 260 мм з двопоршневим супортом і задній диск діаметром 220 мм — демонструють чітку модуляцію і термостабільність.

Ланцюг 520HM, зірки 13/46, з'єднання задньої зірки через 6-точкову TORX-систему — усі ці рішення орієнтовані на жорстку і надійну передачу тяги.

Ергономіка та електроніка, мінімалізм з акцентом на максимальний функціонал.

Кермо з перемінним діаметром (22/28 мм), короткохідний акселератор, антишокові важелі керування, продумане кріплення кнопок старту — усе підпорядковане зручності під час активної їзди. Звична для KOVI панель приладів не претендує на преміум-дисплей, але дає необхідний мінімум: швидкість, оберти, заряд батареї.

Фара — LED з широким рефлектором, кріпиться гумовими ремінцями (легкий доступ до електрики під нею). Поворотники — тонкі, яскраві, гнучкі, витримають падіння без проблем. Сидіння стало м’якшим і кріпиться болтово спереду.

Деталі, які формують зручність.

  • Бак на 9 літрів (реально 8,8) з дихаючою пробкою.
  • Нержавіюча вихлопна система з компенсаційною камерою (для згладжування протитиску).
  • Підніжки з агресивним протиковзким рельєфом.
  • Шифтер КПП з оптимізованим розташуванням.
  • Поліпропіленові обтічники та пластикові частини — зносостійкі й міцні.

Це не просто оновлена версія KOVI JNC 300, це — нове бачення масового ендуро-байка для реального бездоріжжя. У ньому зібрано:

  • сучасний і надійний мотор;
  • правильну підвіску з хорошим запасом жорсткості;
  • грамотну ергономіку;
  • міцну трансмісію.

І все це — в зваженому корпусі вагою до 120 кг, що дозволяє не виснажуватися під час довгих покатеньок. Якщо ви шукаєте універсальний ендуро з характером, але без надмірностей — JNC 300 SR має всі шанси стати вашим наступним двоколісним напарником.

Для кого цей мотоцикл?

  • Для тих, хто хоче легкий і зібраний ендуро для подорожей без асфальту.
  • Для райдерів, що шукають баланс між ціною і технологіями.
  • Для новачків у ендуро, яким важлива проста експлуатація без складної електроніки.

KOVI JNC 300 SR — це не просто мотоцикл. Це «залізний кінь», який так і проситься вийти з міста і перевірити, на що ти здатен там, де закінчується асфальтована дорога і починається вільне бездоріжжя.

 

Теги: Мототехніка_KOVI , Мотоцикли кросові KOVI

Характеристики
Характеристики техніки
Матеріал рами Низьковуглецева сталь
Панель приладів Електронна
Тип двигуна Бензиновий 4-х тактний
Об'єм двигуна куб.см 271
Діаметр циліндра та хід поршня 75 х 61.4
Максимальна потужність к.с./об.хв. 25 / 8500
Максимальний крутильний момент Нм при об/хв 23.8 / 6500
Тип зчеплення У масляній ванні
Тип запуску двигуна Електростартер
Система подачі палива Карбюратор
КПП 6-ти ступенева
Рекомендоване паливо Бензин А-95
Ємність паливного бака л 9
Заправочний об'єм масла в двигуні л 1.2
Максимальна швидкість км/год 115
Витрати палива л/100км Не вказано
Охоронна сигналізація Немає
Допоміжні атрибути Дзеркала
Система охолодження Повітряне
Система електроживлення АКБ 12V 6.5Аh
Система запалювання Електронне СDI
Рекомендований клас в'язкості масла MOTUL 5100 4Т 10W40 / 15W50
Система повного приводу Не вказано
Шасі техніки
Тип приводу Ланцюговий
Передні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Задні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Передня шина 80/100-21
Задня шина 120/90-18
Підвіска передня Телескопічна перевернутого типа з набором регулювання
Підвіска задня Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Рульове керування Не вказано
Габарити техніки
Довжина мм 2030
Ширина мм 820
Висота мм 1220
Висота по сідлу мм 920
Колісна база мм 1395
Дорожній просвіт (Кліренс) мм 330
Споряджена маса кг 118
Вантажопідйомність кг Не вказано
Вікова категорія Для дорослих
Додаткове пасажирське місце 1
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В) мм Не вказано
Відгуки (1)
Петро
Петро
28.11.2025
Тримається впевнено, ям не боїться. Сів — поїхав, без зайвих нервів.
Питання (2)
Питання від: Володя 14.10.2025

В доставка бесплатно чи ні і він точно хороший

Питання від: Олександр 26.07.2025

Ріст 192 підійде?
Є в наявності?

Відповідь:

так

Лідери продажів
Хіт продаж
0
10 грн.
Хіт продаж
0
45 грн.
Хіт продаж
0
280 грн.
Останні Статті
29.11.2025
Золота осінь — золоті пропозиції! Стартує сезон знижок у Motomarket.in.ua
Золота осінь — золоті пропозиції! Стартує сезон знижок у Motomarket.in.ua
Золота осінь — золоті пропозиції! Стартує сезон знижок у Motomarket.in.uaДорогі мотолюбителі!Хто сказав, що осінь — це кінець сезону? Ми вважаємо, що це найкращий час для вигідних покупок!..
29.11.2025
Як підготувати мотоцикл до зими ?
Як підготувати мотоцикл до зими ?
Як правильно підготувати мотоцикл до зимівліМотосезон часто триває довше, ніж літо, і багато байкерів катаються доти, доки дозволяють погодні умови. Та все ж настає момент, коли мотоцикл потрібно поставити на зимове зберігання й подбати про те, щоб навесн..
28.11.2025
Як обкатати новий мотоцикл ?
Як обкатати новий мотоцикл ?
Обкатка мотоцикла — це важливий етап, який дає змогу деталям та вузлам притертися одне до одного. Проводити її потрібно в щадному режимі, поступово підвищуючи навантаження на техніку. Правильно виконана обкатка допомагає збільшити ресурс мотоцикла та запо..

Гарантія

Доставка

Мото СТО