0
0
0
Запчастини : 0950862535 0987232129 Техніка : 0508348048 Мото СТО : 0937481096

KOVI 300 ADVANCE

Новинка 2025р
Відгуки:
(3)
  • Виробник: KOVI
  • Код товару: MM-00002467
  • Артикул: MM-00002467
  • Наявність: Під замовлення 2-3 дні
98 700 грн.
Основні характеристики
Всі характеристики
Матеріал рами: Низьковуглецева сталь
Панель приладів: Електронна
Довжина мм: 2045
Ширина мм: 820
Висота мм: 1190

Одним з оновлень в 2025 році є покращений варіант наклейок на пластикових деталях мотоцикла.
В новому покритті використано спеціальні штучно кристалізовані елементи. Це збільшило міцність основи,
 та надало підвищену стійкість до стирання, та впливу хімічних засобів.
Нові наклейки також стійкіші до помутніння і вицвітання. Зрештою, ви можете побачити це наочно, завітавши до нас.

Також радимо звернути увагу на можливість встановлення флейти/сайленсера. Якщо ви проїжджаєте житловим кварталом,
 і не хочете створювати незручності зайвим шумом, то технологічний отвір для кріплення цього елемента передбачений.
Ця деталь є в наявності в нашому магазині - телефонуйте, або замовляйте на сайті.

 

KOVI 300 ADVANCE – байк створений для драйву!

Kovi 300 Advance — це мотоцикл, створений не для того, щоб красуватись у вітринах, а для того, щоб гризти бруд, ковтати кілометри лісових стежок і долати підйоми, де інші просто здаються. Це не просто черговий однотипний байк із цифрою "300" — це продумана, збалансована машина для реального ендуро, з акцентом на міцність, легкість і зручність обслуговування.

Габарити та ергономіка.

Kovi 300 Advance виглядає і відчувається як справжній середньокубатурний ендуро. Його довжина 2045 мм, колісна база 1430 мм, і при цьому кліренс — шалені 314 мм! Це означає, що він готовий до будь-яких перепадів рельєфу, пеньків і каміння. Висота по сідлу — 938 мм, тобто він підійде для райдерів середнього та високого зросту, які готові контролювати мотоцикл стоячи.

Суха вага — лише 112,5 кг, що є дуже приємною цифрою для байка такого класу. І навіть з усіма рідинами Kovi залишається надлегким — 119,8 кг, що відчувається на кожному повороті, у стрибках і технічних секціях.

Двигун.

Під капотом — добре знайомий одноциліндровий мотор ZS174FMN, об'ємом 279 см³. Він має 28 к.с. при 8500 об/хв і 25 Нм при 6500 об/хв, що забезпечує впевнену тягу як на нижніх, так і на середніх обертах. Конструкція з повітряним охолодженням, карбюратор Nibbi Racing PWK 34 та балансувальний вал — класична перевірена формула для бездоріжжя: менше складного — менше проблем.

Система запалювання DC-CDI працює від акумулятора і забезпечує стабільну іскру навіть при слабкій батареї — це важливо в диких умовах.

Трансмісія.

П’ятиступенева КПП з багатодисковим зчепленням у масляній ванні — це надійна база. Завдяки комбінації зірок 13/46 та 13/49 можна налаштувати байк або на тягу для важкого бездоріжжя, або на швидкість для пересування на прямих ділянках. Максималка — більше 109 км/год, але тут все гнучко: хочеш більше швидкості — міняй передню зірку.

Ходова частина.

Kovi Advance використовує вилку від KKE з регулюваннями відбою і стиснення, із ходом 250 мм — це повноцінна ендуро-вилка, а не імітація. Ззаду — амортизатор з виносним компенсаційним бачком, прогресивна система, кронштейни та маятник з алюмінію — на рівні дорогих брендів. Довжина заднього амортизатора — 465 мм, хід — 110 мм.

Пара ґрунтових шин 80/100-21 спереду та 120/90-18 ззаду забезпечує відмінне зчеплення. Посилені ободи UNISON, термозміцнені осі, спиці з нержавійки — Kovi не економить на дрібницях, і це приємно дивує.

Гальмівна система.

Передній диск 265 мм з двопоршневим супортом, задній — 220 мм з однопоршневим. Обидві магістралі — з поліаміду, що гарантує гнучкість і довговічність. Гальма чіпкі, інформативні, а товщина дисків 4 мм — відмінна риса для байка, що орієнтується на серйозні навантаження.

Комфорт і практичність.

  • Можна встановити підніжки для пасажира — рідкість для ендуро цього класу.
  • Захист рук уже в комплекті.
  • Об’єм паливного бака — 7,5 л, що дозволяє пройти 100–150 км у жорсткому режимі.
  • Заводиться як з електростартера, так і з кіка — подвійна страховка, яку цінують досвідчені ендуристи.

Для кого цей мотоцикл?

Kovi 300 Advance — ідеальний варіант для:

  • райдерів, які хочуть легкий, надійний байк для хард-ендуро;
  • початківців, які хочуть почати з байка, що прощає помилки, але має потенціал;
  • досвідчених мотоциклістів, які шукають бюджетного “бойового коня” для офроуд-вихідних;
  • тих, хто цінує просту, зрозумілу конструкцію без зайвих електронних наворотів.

Kovi 300 Advance — це більше, ніж просто альтернатива японським чи європейським брендам. Це цілком самостійний, добре збалансований байк, що пропонує багато за свої гроші. Його конструкція, компоненти і "заточка" під бездоріжжя роблять його серйозним гравцем у сегменті 250–300 куб.см.

Він не намагається бути універсальним шосейником. Байк створений для ґрунту, каміння, піску й води — і почувається там як риба у воді.

Теги: Мототехніка_KOVI , Мотоцикли кросові KOVI

Характеристики
Характеристики техніки
Матеріал рами Низьковуглецева сталь
Панель приладів Електронна
Тип двигуна Бензиновий 4-х тактний
Об'єм двигуна куб.см 279
Діаметр циліндра та хід поршня 74 х 65
Максимальна потужність к.с./об.хв. 28 / 8500
Максимальний крутильний момент Нм при об/хв 25 / 6500
Тип зчеплення У масляній ванні
Тип запуску двигуна Електростартер,Кікстартер
Система подачі палива Карбюратор
КПП 5-ти ступенева
Рекомендоване паливо Бензин А-95
Ємність паливного бака л 8
Заправочний об'єм масла в двигуні л 1.25
Максимальна швидкість км/год 110
Витрати палива л/100км Не вказано
Охоронна сигналізація Немає
Допоміжні атрибути Захисти рук,Захист двигуна,Дзеркала
Система охолодження Повітряне
Система електроживлення АКБ 12V 5Ah
Система запалювання Електронне СDI
Рекомендований клас в'язкості масла MOTUL 5100 4Т 10W40 / 15W50
Система повного приводу Не вказано
Шасі техніки
Тип приводу Ланцюговий
Передні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Задні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Передня шина 80/100-21
Задня шина 120/90-18
Підвіска передня Телескопічна перевернутого типа з набором регулювання
Підвіска задня Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Рульове керування Не вказано
Габарити техніки
Довжина мм 2045
Ширина мм 820
Висота мм 1190
Висота по сідлу мм 938
Колісна база мм 1430
Дорожній просвіт (Кліренс) мм 314
Споряджена маса кг 120
Вантажопідйомність кг Не вказано
Вікова категорія Для дорослих
Додаткове пасажирське місце 1
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В) мм Не вказано
Відгуки (3)
Вася
Вася
07.12.2023
для тебе анонім я Василь Михайлович і як я кажу шо був там то значить був а ти навчися їздити :)
сусід
сусід
03.12.2023
Вася які Набивки не розказуй казки бо той горбик шо коло тебе то ше не гора
Вася
Вася
02.12.2023
цеї осені я брав на нему Набивки пацани були в шоці то є звір а не мотоцик
Питання (1)
Питання від: noname 31.10.2024

Чи підійде на зріст 173 якщо занизита на 3-4 см?

Відповідь:

Добрий день.Так підійде.

Лідери продажів
Хіт продаж
0
10 грн.
Хіт продаж
0
45 грн.
Хіт продаж
0
270 грн.
Хіт продаж
0
45 грн.
Останні Статті
13.05.2025
Ми лідери у своїй сфері
Ми лідери у своїй сфері
Motomarket – найкращий інтернет-магазин мотозапчастин в Україні.У 2025 році інтернет-магазин Motomarket здобув визнання як найкращий магазин мотозапчастин в Україні, отримавши престижну нагороду від незалежного аналітичного центру «Вибір Країни». Ця ..
13.05.2025
Нове надходження мотоциклетних шоломів SMK ALLTERRA
Нове надходження мотоциклетних шоломів SMK ALLTERRA
Індійська компанія SMK стрімко завойовує світовий ринок мотоциклетної екіпіровки, і їхня лінійка шоломів ALLTERRA є яскравим тому підтвердженням. Ця серія об'єднує в собі різноманітні моделі, розроблені для задоволення потреб найвибагливіших мотоцикліс..
12.12.2024
Найсучасніша комп'ютерна діагностика мотоциклів та квадроциклів
Найсучасніша комп'ютерна діагностика мотоциклів та квадроциклів
Раді повідомити Вам, що у Мотомаркеті відтепер є можливість комп'ютерної діагностики мототехніки..

Гарантія

Доставка

Мото СТО