0 грн.
Зробити замовленняДля тих, хто цікавився і чекав - так, це він. Новий KOVI з двотактним двигуном об'єм 293 куб і потужністю 57 к.с. І він вже в Україні.
На першому етапі ми не розписуватимемо все максимально докладно - ще доведеться самим зрозуміти наскільки він гарний. Запланована поява в Україні мала відбутися набагато раніше, але є причини, які значно ускладнили це. Тим не менш, у нас вийшло.
Позначимо головні пункти для тих, хто "в темі":
Двигун нашої версії не має нічого спільного з агрегатом від виробника Koshine, який зробив копію двигуна KTM найшвидше, але і "кривіше" за всіх. Про це багато хто вже знав / дізнається якщо подивиться відео в Youtube. Різні не тільки виробники, але і комплектуючі і деталі і деякі технології виготовлення. Наш екземпляр точно повторює майже рідного прабатька: діаметр циліндра 72 мм, хід поршня 72 мм, шестиступінчаста трансмісія з гіравлічним приводом зчеплення, водяне охолодження (усі подробиці на вкладці "характеристики")
Задня підвіска позбавлена важелів прогресії, стійка амортизатора кріпиться безпосередньо на маятниковий важіль. Це зменшило вагу, збільшило геометричні параметри прохідності, особливо при подоланні габаритних перешкод
Потужність стала такою, яку ми ще не пробували на жодній з наших моделей - це потрібно зрозуміти, а потім розказувати...
Комплектаційні особливості позначимо коротко – не заощаджували. Ланцюг тепер DID, карбюратор абсолютно новий PWN40, задня стійка амортизатора легша за вагою, але більш цікава по конструктивному виконанню. Налаштування передньої вилки також інші з поправкою на розважування, що змінилася.
Небагато фотографій додаємо вже, на решту візьмемо час і повніше відобразимо у відео та відгуках від тих, кому це буде цікаво.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2170
- Ширина, мм: 830
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 939,8
- Колісна база, мм: 1475
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 360
- Споряджена маса, кг: 112 кг. з комплектом зовнішнього освітлення (110 кг. без ліхтаря, фари покажчиків поворотів) 120 кг вага спорядженого мотоцикла із заправленим баком (з урахуванням палива)
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун FX300 з водяним охолодженням та рознесеними половинками радіатора + кулер (антифриз із заводу не заливається в радіатори, оскільки можуть бути використані типи G11 або G12 залежно від кліматичних умов).
- Об'єм двигуна, куб.см: 293
- Діаметр циліндра та хід поршня: 72 х 72
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 57 / 8600
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 52 / 6500
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Плоскодроссельный карбюратор NIBBI PWN40
- КПП: 6-ти ступінчаста з гідравлічним приводом, багатодисковим зчепленням у масляній ванні та окремим картером. Об'єм масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступинів: 1-а 2.29, 2-а 1.63, 3-тя 1.25, 4-а 1.05, 5-а 0.88, 6-а 0.77,
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло.
- Ємність паливного бака, л: 9
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: Масло для змащування двигуна змішувати у пропорції з паливом. У трансмісію заливається трансмісійна олія для двотактних двигунів. Загальна ємність 0,9
- Максимальна швидкість км/год: ≥108 (параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 50T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Ні
- Допоміжні атрибути: Пластик під номер (для встановлення замість фари),Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 4А/h (Літій-іонна батарея)
- Система запалювання: Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
- Рекомендований клас в'язкості масла: 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендовані продукти: - Motorex Cross Power 2T 2.Трансмісійне масло SAE 10W30 не нижче SE Рекомендований продукт: - Motorex Moto Gear Oil 10W30
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг 520, O-ring. Марка ланцюга DID. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 50T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюга – 116
- Передні гальма: Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
- Задні гальма: Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
- Переднє колесо R: 90/100-21 - переднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 140/80-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода : заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
- Підвіска задня: Задній важіль маятниковий: цільноформована деталь з алюмінієвого сплаву. Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 490 мм. Загальний хід стиснення/відбою 300 мм. Кріплення до маятника здійснено без застосування проміжних важільних елементів (без прогресії)
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.