0 грн.
Зробити замовленняВ 2021 році компанія KOVI розпочала випуск оновленого ендуро байка моделі 250 PRO2T. В було змінено та доопрацьовано багато, задля покращення технічних параметрів мотоцикла, який позбувся всіх суттєвих недоліків. Тепер він повністю відповідає вимогам сучасності і зможе задовольнити потреби байкерів ендуро в екстремальній їзді. Мотоцикл став ще біль впевнено почувати себе на пересічній місцевості, з легкістю долати гірські рельєфи та сміливо виконувати вправи ендуро. Його дизайн став дещо строгим, в ньому переважає чорний колір. Проте найбільше змін зазнала його начинка. Щоб дізнатися про них детальніше, слід ознайомитися з технічними параметрами 250 PRO2T 2021 року випуску.
Технічна інформація KOVI 250 PRO2T.
Двигун бензиновий двохтактний, одноциліндровий, копія мотора Yamaha DT230. Обладнаний водяним охолодженням з вентилятором та роздвоєним радіатором. Максимальна потужність 36 к.с. / 8600 об.хв., а максимальний крутний момент – 30 Нм/6500об.хв. Його потужності достатньо, щоб розігнати байк до 95 км/год. Об’єм паливного бака становить 8.4 л. КПП шестиступенева, привід ланцюговий A520 від AFAM.
Система живлення побудована на базі карбюратора KEIHIN FCR, а за систему електроживлення відповідає AGM-батарея на 12V 5А/h. Запалювання електронне СDI, запуск мотора через електро- та кікстартер. Рекомендується заправляти 92 бензин та заливати мотоциклетне масло JASO FC/FD; ISO-L-EGD, а для трансмісії SAE 10W30.
Рама полегшена, стальна. Задні та передні гальма дискові, спереду стоїть двохпоршневий, а заді однопоршневий супорт на гідравліці. Гальмівна магістраль від SZC. Задню підвіску формує амортизаційна стійка, передню – перевернута вилка, агрегати від SZC, серія Pro. Диски коліс алюмінієві від UNISON, маточина компанії KKE. Шини ендуро, виробник CST.
Сильні сторони KOVI 250 PRO2T.
· Карбюратор FCR з ідеальним налаштуванням.
· Потужний мотор.
· Високий тяговий потенціал.
· Висока маневреність.
· Відмінне управління.
· Електронний модуль з покращеними програмними налаштуваннями й синхронізацією.
· Прекрасно збалансована робота ручки газу.
· Циліндр виготовлений по сучасній технології, тому отримав високу розмірну точність.
· Посилена міцність саксофона вздовж всієї довжини, також покращена його геометрія.
· Конструкція випускної системи модульного типу.
· Швидкозємна бочка глушника.
· Глушник та випускна система захищені поліуретановим кожухом.
· Амортизатори без надлишкової жорсткості.
· Рама і силова клітка з надміцної сталі, рама збірна.
· Місткий паливний бак.
· Передня вилка і задній амортизатор SZС з можливістю регулювання.
· Гальмівна система SZC, в якій використовується технологія Brembo (XCS).
· Гальмівні колодки SCB високої зносостійкості.
· Алюмінієві диски UNISON.
· Колеса камерного типу, які фіксуються буксатором, який запобігає втраті тиску в шинах та їх прокручуванню після прориву.
· Руль Twin Wall от IGP.
· Траверса ККЕ.
· Захист рук.
· Покращена робота фільтра.
· Поліпропіленовий обвіс з фіксаторами PPM-FiX.
Габарити техніки
- Довжина, мм: 2170
- Ширина, мм: 830
- Висота, мм: 1285
- Висота по сідлу, мм: 960
- Колісна база, мм: 1465
- Дорожній просвіт Кліренс , мм: 300
- Споряджена маса, кг: 122 з урахуванням палива
- Вантажопідйомність, кг: Не вказано
- Вікова категорія: Для дорослих
- Додаткове пасажирське місце: Є можливість доставити комплект підножок для пасажира.
Характеристики техніки
- Тип двигуна: Модифікованна версія двигуна від моделі Yamaha DT230. Бензиновий, одноциліндровий, двухтактний двигун з рідинним охолодженням і роздільними половинками радіатора + кулер.
- Об'єм двигуна, куб.см: 224
- Діаметр циліндра та хід поршня: 66.8 х 64
- Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 36 / 8600
- Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 30 / 6500
- Тип зчеплення: У масляній ванні
- Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер
- Система подачі палива: Ліцензійний карбюратор KEIHIN серії FCR з прискорюючим насосом
- КПП: 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням в масляній ванні і окремим картером. Об`єм масляної ванни 0,85 л. Передаточне число ступенів : 1-я 2.750 2-я 1.875 3-я 1.411 4-я 1.142 5-я 0.956 6-я 0.818
- Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло.
- Ємність паливного бака, л: 9
- Заправочний об'єм масла в двигуні, л: Масло 2Т для змащування двигуна змішується перед використанням з бензином. В трансмісію заливається трансмісійне масло для двухтактних двигунів. Загальна ємність мастила в трансмісію (коробка передач і щеплення) 0,85
- Максимальна швидкість км/год: ≥95 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 12T і задньою зіркою 52T. При зменшені кількості зубів задньої зірки і збільшені зубів передньої зірки можна збілшити максимальну швидкість , (але пропорційно зменшиться тяговий потенціал)
- Витрати палива л/100км: Не вказано
- Охоронна сигналізація: Ні
- Допоміжні атрибути: Пластик під номер (для встановлення замість фари),Комплек жикльорів,Захисти рук
- Система охолодження: Рідинне охолодження
- Система електроживлення: АКБ 12V 5А/h (AGM-батарея)
- Система запалювання: Електронне СDI. В комплектації даної моделі передбачено наявність ключа запалювання для розімкнення контактного ланцюга на подачу імпульса для санкціонованого запуска двигуна (по простому , без наявності ключа в замку запалювання "з вжеля кікстартера" двигун не запуститься)
- Рекомендований клас в'язкості масла: 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендуєм продукт : У двигун (Змішувати з бензиною A 95) IPONE Samourai Racing.2.У трансмісію IPONE Full Power Katana 10W50
Шасі техніки
- Тип приводу: Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірки : 12T (стальна) / 52T (алюмінієва).Кількість ланок ланцюга- 120L.
- Передні гальма: Дисковий с двухпоршневим суппортом, гідравлічний. Діаметер диска 260 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Арміруванна тормозна магістраль,Виробник SZC.
- Задні гальма: Дисковий с однопоршневим супортом, гидравлічний. Діаметер диска 240 мм. Товщиною диска 3,8 мм. Армированна тормозна магістраль Виробник SZC.
- Переднє колесо R: 80/100-21 - переднє колесо. Посадочний размір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
- Заднє колесо R: 100/90-18 заднее колесо. Посадочний размір обода заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з развитим малюнком протектора. Виробник шин - CST,Алюмінієвий обод UNISON, ступиця KKE (алюмінієвий сплав), стальні спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
- Підвіска передня: Телескопічна вилка перевернутого типа серії SZC Pro с набором регуліровок відбиття і зжиму. Діаметер пера 48 мм. Загальний діапазон ходу зжиму /ходау відбиття 309 мм.
- Підвіска задня: Задня амортизиційна стійка SZC серії Pro з можливістю змінення преднатягу пружини а також повністю регулюємим ходом зжиму і відбиття. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід зжиму / відбиття 299 мм. Кріплення до маятника зроблено через облегчений (легкосплавний, фрезерованний) ричажний механізм (прогресія)
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.