0 грн.
Зробити замовленняНовий Challenge 250 це ідеальний мотоцикл для подорожей дорогами різного типу та стану. Звичайно, на жорсткому бездоріжжі йому може бути дещо складно, але це чудовий вибір для активного відпочинку з елементами хороших пригод.
Нова модель двигуна тепер має позначення FE250, і це одноциліндровий 4-клапанний двигун LONCIN.
Його об’єм збільшений до 249 куб. см. Цей двигун дуже добре показав себе на Tekken, і ми вже знаємо про його надійність та добрий потенціал. Ми повністю забезпечені запчастинами до нього, тож будь-яке обслуговування не буде проблематичним.
Тепер двигун оснащений чотирма клапанами замість двох. В конструкцію механізму внесено незначні зміни, проте доступ до нього залишається зручним.
З діаметром циліндра 71мм і ходом поршня 63 мм двигун більш тяговитий і покаже свої можливості на вищих обертах. Для надійної роботи потрібно заливати виключно бензин А-95, з мастилами рекомендації такі: в теплу погоду лиємо напівсинтетику 10W-40, а коли температура нижче 10 градусів, використовуємо 10W-30.
Ці мастила від перевірених виробників ми завжди маємо в магазині.
Потужність двигуна тепер становить 24,5 кінських сил. Тепер в конструкції на правій кришці двигуна присутній масляний фільтр.
Зчеплення має збільшені розміри і враховує необхідність передачі збільшеного крутного моменту. Конструктивні зміни орієнтовані на особливості використання саме цієї моделі мотоцикла.
6 передача дає змогу менше навантажувати двигун в діапазоні швидкостей 85-105 км. Це, звісно,
сприятиме і адекватному розходу пального, та і шуму від двигуна буде менше. В зв’язку з наявністю шестиступеневої коробки передач кікстартер відсутній. Хоч двигун і збільшився в розмірах, але у вазі додав небагато, всього 600 грамів.
Передня зірка Challenge 250 має 13 зубів, задня - 42 зуби.
На мотоциклі встановлено 520-й ланцюг виробника FPWZ з кількиістю ланок 110.
Для даної моделі доступний також аксесуар - комплект для монтажу двох бічних та заднього кофра.
Найближчим часом будуть в продажі як кронштейни, так і кофри.
Кріпильні елементи виконані так, що їх можна використати не лише на мотоциклі Challenge 250.
Достатня кількість варіантів з’єднання та додаткових отворів робить цей аксесуар практично універсальним для мотоциклів, на яких є необхідність закріпити кофр чи кілька кофрів.
Розташування сидіння і керма враховують той факт, що поїздка може бути тривалою. При такій конфігурації немає необхідності нахилятися до руля або ж їхати з повністю витягнутими руками.
Передня шина встановлена 90/90-19, а задня 130/80-17. При більшій швидкості це позитивно вплине на стабільність та стійкість.
Все це забезпечить зручність при поїздці на великі відстані.
Передбачено також варіант зміни розташування площини передної частини мотоцикла. Завдяки перевернутій вилці це дасть змогу комфортніше почуватися райдерам нижчого зросту. Перемичка керма дозволить закріпити телефон або GPS-навігатор.
В стандартну комплектацію входить захисна дуга. Розміри підібрані з розрахунком, хоча й на перший погляд, комусь може здатися завеликою. Сюди ж при бажанні можна закріпити додаткове освітлення. Якщо вас зацікавить така опція, то Ви завжди можете знайти варіанти на нашому сайті.
Все освітлення світлодіодне, що стало вже стандартом для сучасних мотоциклів. Для покращення видимості мотоцикла в темний час доби ми підібрали ще і захисти грипс з торцевим кріпленням. Тут вбудована LED- підсвітка, яка виконує роль додаткових габаритних вогнів. Розташування стоп-сигналу та поворотів враховує можливу наявність багажного кофра.
Суттєво покращені блоки управління. Забезпечено вологозахист, також покращені контактні елементи.
Наявність у райдера моторукавичок не стане перешкодою, елементи управління розташовані інтуїтивно, розміри дозволяють зручно перемикати всі кнопки та перемикачі. Ергономіку використання ми завжди перевіряємо особисто, і цей мотоцикл не став винятком.
Рідкокристалічна панель приладів дає змогу зручно читати основні показники. Навіть при яскравому світлі надворі панель достатньо контрастна і чітка.
Гальмівна система на викликає жодних нарікань. Гальма дискові гідравлічні. Передній супорт двопоршневий, задній однопоршевий. Поліамідні гальмівні магістралі давно зарекомендували себе як надійне рішення на багатьох моделях.
Як вже було згадано вище, спереду вилка перевернутого типу, діаметр пера 41 мм. Безпосередньо до заднього маятника закріплений моноамортизатор.
Сидіння в Challenge 250 достатньо м’яке, і буде зручним як для водія так і для пасажира. Передбачені поручні для пасажира. Матеріал сидіння зручний для експлуатації, та і для доглядку також.
Двигун захищений металевим кожухом. Окрім основної фукнції, цей кожух також захищає двигун від бруду і болота від колеса, завдяки вдалому і продуманому розташуванню.
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.