0
0
0
Запчастини : 0950862535 viber Техніка : 0508348048 viber Мото СТО : 0937481096

CHALLENGE GT 250

Новинка
Відгуки:
(0)
  • Виробник: CHALLENGE
  • Код товару: MM-00003240_N
  • Артикул: MM-00003240_N
  • Наявність: Немає в наявності
Основні характеристики
Всі характеристики
Матеріал рами: Низьковуглецева сталь
Панель приладів: Електронна
Довжина мм: 2100
Ширина мм: 870
Висота мм: 1400

Новий Challenge 250 це ідеальний мотоцикл для подорожей дорогами різного типу та стану. Звичайно, на жорсткому бездоріжжі йому може бути дещо складно, але це чудовий вибір для активного відпочинку з елементами хороших пригод. 

Нова модель двигуна тепер має позначення FE250, і це одноциліндровий 4-клапанний двигун LONCIN.

Його об’єм збільшений до 249 куб. см. Цей двигун дуже добре показав себе на Tekken, і ми вже знаємо про його надійність та добрий потенціал.  Ми повністю забезпечені запчастинами до нього, тож будь-яке обслуговування не буде проблематичним.

Тепер двигун оснащений чотирма клапанами замість двох. В конструкцію механізму внесено незначні зміни, проте доступ до нього залишається зручним.

З діаметром циліндра 71мм і ходом поршня 63 мм двигун більш тяговитий і покаже свої можливості на вищих обертах. Для надійної роботи потрібно заливати виключно бензин А-95, з мастилами рекомендації такі: в теплу погоду лиємо напівсинтетику 10W-40, а коли температура нижче 10 градусів, використовуємо 10W-30.

Ці мастила від перевірених виробників ми завжди маємо в магазині. 

Потужність двигуна тепер становить 24,5 кінських сил. Тепер в конструкції на правій кришці двигуна присутній масляний фільтр.

Зчеплення має збільшені розміри і враховує необхідність передачі збільшеного крутного моменту. Конструктивні зміни орієнтовані на особливості використання саме цієї моделі мотоцикла.

6 передача дає змогу менше навантажувати двигун в діапазоні швидкостей 85-105 км. Це, звісно,

сприятиме і адекватному розходу пального, та і шуму від двигуна буде менше. В зв’язку з наявністю шестиступеневої коробки передач кікстартер відсутній. Хоч двигун і збільшився в розмірах, але у вазі додав небагато, всього 600 грамів. 

Передня зірка Challenge 250 має 13 зубів, задня - 42 зуби.

На мотоциклі встановлено 520-й ланцюг виробника FPWZ з кількиістю ланок 110. 

Для даної моделі доступний також аксесуар - комплект для монтажу двох бічних та заднього кофра.

Найближчим часом будуть в продажі як кронштейни, так і кофри. 

Кріпильні елементи виконані так, що їх можна використати не лише на мотоциклі Challenge 250.

Достатня кількість варіантів з’єднання та додаткових отворів робить цей аксесуар практично універсальним для мотоциклів, на яких є необхідність закріпити кофр чи кілька кофрів.

Розташування сидіння і керма враховують той факт, що поїздка може бути тривалою. При такій конфігурації  немає необхідності нахилятися до руля або ж їхати з повністю витягнутими руками. 

Передня шина встановлена 90/90-19, а задня 130/80-17. При більшій швидкості це позитивно вплине на стабільність та стійкість.

Все це забезпечить зручність при поїздці на великі відстані.

Передбачено також варіант зміни розташування площини передної частини мотоцикла. Завдяки перевернутій вилці це дасть змогу комфортніше почуватися райдерам нижчого зросту.  Перемичка керма дозволить закріпити телефон або GPS-навігатор.

В стандартну комплектацію входить захисна дуга. Розміри підібрані з розрахунком, хоча й на перший погляд, комусь може здатися завеликою. Сюди ж при бажанні можна закріпити додаткове освітлення. Якщо вас зацікавить така опція, то Ви завжди можете знайти варіанти на нашому сайті.

Все освітлення світлодіодне, що стало вже стандартом для сучасних мотоциклів. Для покращення видимості мотоцикла в темний час доби ми підібрали ще і захисти грипс з торцевим кріпленням. Тут вбудована LED- підсвітка, яка виконує роль додаткових габаритних вогнів. Розташування стоп-сигналу та поворотів враховує можливу наявність багажного кофра. 

Суттєво покращені  блоки управління. Забезпечено вологозахист, також покращені контактні елементи. 

Наявність у райдера моторукавичок не стане перешкодою, елементи управління розташовані інтуїтивно, розміри дозволяють зручно перемикати всі кнопки та перемикачі. Ергономіку використання ми завжди перевіряємо особисто, і цей мотоцикл не став винятком.

Рідкокристалічна панель приладів дає змогу зручно читати основні показники. Навіть при яскравому світлі надворі панель достатньо контрастна і чітка.

Гальмівна система на викликає жодних нарікань. Гальма дискові гідравлічні. Передній супорт двопоршневий, задній однопоршевий. Поліамідні гальмівні магістралі давно зарекомендували себе як надійне рішення на багатьох моделях. 

Як вже було згадано вище, спереду вилка перевернутого типу, діаметр  пера 41 мм. Безпосередньо до заднього маятника закріплений моноамортизатор.

Сидіння в Challenge 250 достатньо м’яке, і буде зручним як для водія так і для пасажира. Передбачені поручні для пасажира. Матеріал сидіння зручний для експлуатації, та і для доглядку також.

Двигун захищений металевим кожухом. Окрім основної фукнції, цей кожух також захищає двигун від бруду і болота від колеса, завдяки вдалому і продуманому розташуванню.

Характеристики
Характеристики техніки
Матеріал рами Низьковуглецева сталь
Панель приладів Електронна
Тип двигуна Бензиновий 4-х тактний
Об'єм двигуна куб.см 249
Діаметр циліндра та хід поршня 71 x 63
Максимальна потужність к.с./об.хв. 24.5 x 7500
Максимальний крутильний момент Нм при об/хв 23 x 6000
Тип зчеплення У масляній ванні
Тип запуску двигуна Електростартер
Система подачі палива Карбюратор
КПП 6-ти ступенева
Рекомендоване паливо Бензин А-95
Ємність паливного бака л 14
Заправочний об'єм масла в двигуні л 1.2
Максимальна швидкість км/год 120
Витрати палива л/100км Не вказано
Охоронна сигналізація Не вказано
Допоміжні атрибути Вітрове скло,Дзеркала,Захисні дуги,Захист двигуна,Захисти рук,Підніжки пасажира
Система охолодження Повітряно масляне
Система електроживлення АКБ 12V 7Ah
Система запалювання Електронне СDI
Рекомендований клас в'язкості масла MOTUL 5100 4Т 10W40 / 10W30
Система повного приводу Не вказано
Шасі техніки
Тип приводу Ланцюговий
Передні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Задні гальма Дискові з гідравлічним приводом
Передня шина 100/90-19
Задня шина 130/80-17
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу
Підвіска задня Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Рульове керування Не вказано
Габарити техніки
Довжина мм 2100
Ширина мм 870
Висота мм 1400
Висота по сідлу мм 860
Колісна база мм 1360
Дорожній просвіт (Кліренс) мм 280
Споряджена маса кг 141
Вантажопідйомність кг Не вказано
Вікова категорія Для дорослих
Додаткове пасажирське місце 1
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В) мм Не вказано
Відгуки (0)

Відгуків про цей товар ще не було.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Останні Статті
13.02.2024
Охолоджуємось правильно
Охолоджуємось правильно
Часто наші покупці задають нам питання, яку краще обрати охолоджувальну рідину для мотоцикла.Ми зібрали інформацію щодо оптимальних варіантів для мотоциклетних двигунів Lifan/Shineray/Musstang:..
07.11.2023
Фетбайки: Велосипеди для екстремальних подорожей та фізичної активності
Фетбайки: Велосипеди для екстремальних подорожей та фізичної активності
Недавно в магазині Мотомаркет відбулось поповнення асортименту велосипедів.Про електровелосипеди ми детальніше розповіли у окремій статті, а зараз хочемо зупинитись на механічних екземплярах. Почнемо, мабуть із найпомітніших екземплярів - фетбайків..
07.11.2023
Осіння поїздка електровелосипедами NewSpeed
Осіння поїздка електровелосипедами NewSpeed
Коли ми зібрали всі наявні у нас моделі електровелосипедів NewSpeed, постало логічне запитання - а який же запас ходу в цих велосипедів, яку максимальну швидкість розвивають, та й взагалі, які переваги дає електрика на практиці...

Гарантія

Доставка

Запчастини

Мото СТО