FADA YB150T-35 BWS

FADA YB150T-35 BWS

0 відгуків 0 продано. Залишилось всього 0
$1050.00
Виробник:
Модель: FADA YB150T-35 BWS
Наявність: Попереднє замовлення
переглянуто 161 разів

Доступні варіанти

Опис товару

Модель скутера FADA FD150T-35 (BWS) відрізняє молодіжний, трохи агресивний дизайн: здвоєна фара і компктние розміри. По суті це позакласовий зразок. Він схожий на всіх побратимів, але при цьому здорово відрізняється від них своєю "дорожньої всеїдністю". Якби це був автомобіль, його можна було б зарахувати до класу паркетників або кросоверів, але в скутерах такої класифікації немає, а ось ФАДА FD150T-35 (BWS) є.



Розповімо трохи в чому ж саме він індивідуальний і чим гарний.
Основне, що кидається в очі - особливий зовнішній вигляд. Простіше сказати що в ньому інше, ніж знайти схожість з іншими моделями скутерів.
Передня оптика у вигляді здвоєних фар може і не всім подобається, але здорово висвітлює дорогу або бездоріжжі за яким Ви на ньому рухаєтеся. До речі скла фар у моделі випоонени з полікарбонату (вони не скляні). Цей матеріал дуже стійкий до ударів і не жовтіє з часом, що важливо.


Другою відмітною особливістю є шини. Саме шини, а не колісні диски. Тому що диски у цій моделі спеціально виконані в стандартному 10-ти дюймовому форматі. А ось шини встановлені товстелезні і широченні, розмірності 130/90. Дякую такої комбінації диски практично неможливо пробити до обіду, навіть якщо їздити по дуже поганих дорогах. Більш того, ми пробували перетинати залізничні рейки на скутері. Укупі із значним дорожнім просвітом ця операція проходить для нього абсолютно безболісно.

А якщо Ви зверніть увагу на малюнок потектора, то зрозумієте що навіть по бруду або по пісочним покриттям на ньому можна буде їхати з набагато більшою сміливістю і впевненістю, ніж на звичайному моторолері або дорожньому мотоциклі.


Конструкція рами - це ще одна істотна відмінність моделі скутера FD150T-35 (BWS) від інших варіантів. Зверніть увагу що вона каркасного типу і не прихована під фальшпанелями, а виконана у вигляді поясного каркаса з труби немаленького перетину. Це зроблено з прицілом на те, що "пересеченке" може бути основною стихією експлуатації мопеда, а вібрації і ударні навантаження рама повинна тримати так, щоб збереження була якщо не абсолютною, то максимально наближеною. Ну і ще один плюс - мало пластика по периметру - мінімум відколів, тріщин і поломок щитків, обтекателей і т.п. Також в оновленій версії 2019 роки вже додався задній багажник, на котрому можна закріпити кофр.




Тепер про розміри. За зовнішніми параметрами він потрапить в реднеразмерную категорію, однак у нього і тут "не всі як у людей". Осі коліс максимально рознесені по краях - це зроблено з прицілом на те, що навіть в умовах їзди по косогору він буде легко перкативаться без торкання днищем через пагорби (завдяки короткій колісній базі) і з легкості штурмувати ухили вгору без побоювання залишити переднє крило на землі при штурмі гірки або пагорба - кут вертикального в'їзду завдяки шинам і колісній базі, який він може здолати, досить немаленький



Також звернемо увагу і на нестандартне розміщення паливного бака - такого немає ні в кого. Заливна горловина знаходиться в передній торцевій частині подушки сидіння - абсолютно легкий доступ і без необхідності піднімати сидіння. При цьому ємність бака збільшена до 6 літрів, а його місце розташування благотворно позначається на розвісовці між осями і, як наслідок, сприяє кращій керованості



Стилістика і виконання панелі приладів - без викрутасів. Зате вона компактна, герметична і залишає більше вільного простору для розміщення на кермі власників під телефон, винсоних розеток на 12 вольт або інших атрибутів.



Рукоятки керма - ось чи не єдиний елемент, котоире майже як увсех. Хоча погодьтеся, складно придумати щось інше, та й навіщо ???))))))


Відносно двигуна можемо сказати, що він без новомодних прибамбасів. Звичайний скутерного 157QMJ з потужністю 8 конячек. З урахуванням зменшеної маси скутера він відмінно справляється з обертанням чималих ковзанок і здатний досягти майже 100 кілометрового швидкісного межі. При цьому розгін у нього досить спритно відбувається, завдяки більшому діаметру коліс, ніж у звичайних скутерів на 13-ти дюймових колесах



Задня оптика YB150T-35 повторює стилістку передка і здорово оживляє вигляд, а лампові покажчики повороту зроблені на гнучких гумових ніжках, які дозволяють їм без шкоди для самих себе відхиляться на досить великі кути зі збереженням цілісності



Звичайно ми описали не всі фішечки БВСа, але точно одні з найбільш ключових, оскільки саме вони більшою мірою визначають його відмінну від інших функіональний і можливість використання поза дорогами. Краще для цих умов тільки кросовий мотоцикл, але FD150T-35 ідеологічно зовсім інший тип транспорту простий зрозумілий і з автоматичною КПП. У цьому сенсі він підійде набагато большемц число користувачів, якщо вони, звичайно, не завзяті ендурісти. А інший альтернтіви серед скутерів йому просто немає - не вірите ?? !! Спробуйте пошукати і порівняти.



Написати відгук

Будь ласка, авторизуйтесь або зареєструйтесь перед тим як написати відгук

Специфікація товару

  • Витрата палива на л / 100 км 2,8
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л. 0,800
  • Максимальна потужність, к.с. / об.хв. 9/7500
  • Максимальна швидкість, км / год 100
  • Об'єм, см3 150
  • Обсяг паливного баку, л 6
  • Система електроживлення АКБ 12V 7A
  • Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер і кікстартер
  • Система охолодження повітряна
  • КПП безступінчатий варіатор
  • Тип приводу ремінний привід
  • Задні гальмівні механізми Барабанний, механічний з тросовим приводом
  • Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний
  • Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами
  • Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
  • Вантажопідйомність 150
  • Розмір шин передні / задні 130 / 90-10 / 130 / 90-10
  • Довжина, мм 1840
  • Ширина, мм 710
  • Висота, мм 1080
  • Колісна база, мм 1350
So Extra Slider: Has no item to show!