joomlarulit.com
  • 050-83-48-048     info@motomarket.in.uа
  • HUMMER 200 LUX SD КАРДАННЫЙ ПРИВОД

  • Geon Scrambler 250 (2018)

  • LIFAN KPT (LF200-10L)

  • MUSSTANG ALFA FIT MT125-8

  • SHINERAY X-TRAIL 250

0 товарів - 0.00 $
Ваш кошик порожній!
Мій товар Оновити ціну
  • МОТОТЕХНІКА НОВА

LIFAN KP250-2019

0 Відгуки |  Надіслати відгук
Товар є в наявності в магазині
Як багато хто з Вас вже знають, модель Lifan KP250 пропонується в Китаї до продажу вже без малого 9 місяців. Ми ж запропонуємо цю модель в Україні лише навесні цього року. На передбачуваний питання «чому так довго» відповімо наступне:
2,400.00 $

Із доставкою Самовивоз для 0.00 $

Ця модель є повністю самостійною. Вона розроблялася з нуля і в основі конструктиву не було запозичення технологічних елементів з інших моделей. Ми самі познайомилися з ходовим прототипом ще в квітні 2017 року.
Тодішній варіант вразив нас відмінними їздовими якостями на високих оборотах і хорошими гальмами з ABS. Але при цьому засмутив засмиканою роботою движка на низах через використання інжекторної системи DELPHI, яку дуже довго і не дуже успішно налаштовували, жорсткою підвіскою і злегка шокує ціною .... Трохи пізніше, після ряду ходових випробувань, Lifan взяв тайм-аут на проведення доводочних робіт. Інженери піддали ревізії систему впуску - вони відмовилися від DELPHI і тепер модель оснащується модулем вприскування від BOSCH, калібрування і налаштування ECU виробляли самі Ліфановскій фахівці і індивідуально заточували її спільно з програмістами BOSCH. Перетрусили підвіску - тепер передню вилку і задній амортизатор поставляє вельми відомий подвесочний китайський метр - компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Ці товариші зайняті в цій спеціалізації вже дуже давно і поставляють продукцію для китайських ліцензійних моделей Yamaha і Suzuki, а також мото- і квадроциклів CF Moto. Видозмінили конфігурацію пластикових елементів мотоцикла і змінили постачальника для дотримання належної якості. Пробували інші дизайнерські рішення в конфігурації фари, панелі приладів. Змінювали конструкцію випускної системи для того щоб зменшити опір на випуск і при цьому не надто знизити кліренс (корпус глушника це найнижча точка мотоцикла). Потім знову були довгі тижні тестування і вже після перші зразки надійшли на внутрішній ринок.

           Продажі на китайському ринку пішли вгору не відразу, а ось через пару-трійку місяців попит просто кинувся вперед і сформував чергу замовлень на модель. Успішність моделі на внутрішньому ринку, обсяги якого обчислюються тисячами, зажадала нарощування виробничих потужностей, а це процес не швидкий. Мінусом в такій ситуації для нас і Вас стало збільшення терміну виробництва замовлень, але є і «значимий плюс». Компанія Lifan зацікавлена ​​в розвитку нашого ринку і нам вдалося узгодити з Виробником таке значення роздрібної ціни на модель в топової комплектації з ABS, яка менше, ніж ціна аналогічної версії в самому Китаї і набагато нижче, ніж в деяких європейських країнах, куди поставляється модель. Так, нам в буквальному сенсі довелося стати в чергу, але повірте, іноді краще почекати і потім добре поїхати, ніж навпаки.
Чуть-чуть про двигун.
 Він являє собою одноциліндровий агрегат об'ємом 249,6 см3 з чотирьохклапанним механізмом газорозподілу, одним распредвалом (SOHC) з ланцюговим приводом, системою водяного охолодження і вихідною потужністю 19,48 кВт. Циліндр діаметром 77 міліметрів, а хід поршня складає 53,6 міліметра. Обороти максимальної потужності - 9 000 об / хв-1. Величина крутного моменту - 22 Нм при 7000 об / хв-1.

Це повністю новий мотор серії NRF, який створювався за участю інженерно-технічної команди Депаратаменту Досліджень та Розробок (LIFAN R & D Center). А знаєте що найцікавіше?
У складі авторів-розробників є і інженер-двигуністи, який раніше був у цій же спеціалізації, але тільки у відповідному підрозділі компанії HONDA ... .. Саме тому в конструкції цього мотора присутній участь хондовская школи двигунобудування. І ось в чому воно полягає:
          SOHC - один распредвал в приводі клапанного механізму, замість двох. Це не наслідок економії, а скоріше результат грамотної технічної реалізації. Для тих, хто не знає: такий же принцип використовувався в багатьох автомобільних чотирициліндрових шестнадцатиклапанник і восьмиклапанним мотоциклетних двійках від HONDA. При рівноцінне ефекті - менше вага агрегату, менше пар, що труться і елементів тертя, менше деталей схильних до зносу, менше моменти інерції обертових частин. Крім цього, один распредвал приводиться в рух однією шестернею і обертається зі швидкістю, яка вдвічі менше, ніж у колінчастого вала. Менше оборотів - менше ступінь нагріву деталей, яким надлишкова температура як каталізатор процесів і зовсім не потрібна. Звідси - збільшений ресурс зносостійкості сполучених деталей.
      Йдемо далі. Зверніть увагу на співвідношення: діаметр циліндра і хід поршня, а також на обороти максимальної потужності. Це класичний приклад збільшення віддачі атмосферного двигуна виключно шляхом збільшення оборотів. Поршень з укороченою спідницею має хід, менше ніж його власний діаметр. Менша інерційність короткоходной схеми дозволяє збільшити обороти і отримати більший потенціал підтримки і нарощування швидкості на тому етапі, коли мотоцикл вже набрав хід, коли на перший план виходить потенціал величини потужності в кінських силах, а не крутний момент (ця величина важливіша на етапі старту з місця і розгону).
       

Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, 4-х клапанний з верхнім розташуванням распредвала (SOHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Крутний момент, Нм / об.мин. 22/7000
Максимальний кут повороту керма, градуси 27
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості масла 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Ступінь стиснення 11.5: 1
Обсяг, см3 249
Система охолодження Водяне охолодження з двоконтурним радіатором і примусовим вентилятором охолодження
Система харчування двигуна Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунка з керуванням ECU.
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута випередження запалювання блоком ECU
Тип запуску двигуна електростартер
Максимальна потужність, к.с. / об.хв. 27/9000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні. Передавальне відношення головне пари: 2,923
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 520H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13/38.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм., Оснащений антиблокувальною системою. Товщина диска 4,7 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний, діаметр 320 мм., Оснащений антиблокувальною системою. Товщина диска 4,85 мм.
Підвіска задня Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором.
Підвіска передня телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 37 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км / год 130
Витрата палива на л / 100км ≥2,9
Вантажопідйомність, кг 155
Кліренс, мм 178
Розмір шин передні / задні 110 / 70-17 140 / 70-17
Обсяг паливного бака, л 14
Заправний обсягу масла в двигуні, л. 1,5
Доступні кольори Hight Hawk Black Pearl / Blue Sky Opal / White Royal
Масо-габаритні характеристики
Висота, мм (по сідла) 795
Довжина, мм 2000
Ширина, мм 760
Висота, мм 1070
Колісна база, мм 1405
Споряджена маса, кг 149

Ще нема відгуків

Контакти

Запрошуємо Вас відвідати наш мотосалон Motomarket                               

  • Івано-Франківська обл.                                     Львівська обл.
  • м. Болехів                                                         м. Дрогобич
  • вул.Данила Галицького 44/A                              вул. Самбірська  3/6
  • 050-83-48-048 / 093-748-10-96                          063-19-333-99 / 098-250-81-81
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…