Заказать сайт
  • 050-83-48-048     info@motomarket.in.uа
  • SHINERAY X-TRAIL 250

  • LIFAN KPT (LF200-10L)

  • MUSSTANG ALFA FIT MT125-8

  • HUMMER 200 LUX SD КАРДАННЫЙ ПРИВОД

  • Geon Scrambler 250 (2018)

0 товарів - 0.00 $
Ваш кошик порожній!
Мій товар Оновити ціну
  • МОТОТЕХНІКА НОВА

LIFAN KP200 (IROKEZ 200)-2019

0 Відгуки |  Надіслати відгук
Товар є в наявності в магазині
Lifan KP200 – це не просто «старший брат» популярного Ірокеза, а й універсальний «дорожник» - ідеальний на всі випадки життя: він гарний, як у якості першого мотоцикла, так і у вигляді зміни KP150, якщо досягнутий той етап, коли хочеться більше, потужнішою і динамічніше.

Із доставкою Самовивоз для 0.00 $

Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двухклапанный з верхнім розташуванням розподільного вала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Крутний момент, Нм / об.хв. 17 / 6500
Максимальний кут повороту керма, градуси 44
Об'єм масляної системи, л 1,1
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості масла 10W-40 / 15W-50
Ступінь стиснення 11:1
Об'єм, см3 198
Система охолодження Водяне охолодження
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 17,5 / 8000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428H; Виробник ланцюга "CHOHO"
Задні гальмівні механізми Дискові гідравлічні з однопоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм
Передні гальмівні механізми Дискові гідравлічні з двухпоршневым супортом, гідравлічний, діаметр 240 мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості і можливістю регулювання преднатяга.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км / год 127
Витрата палива на л/100км 2,6
Вантажопідйомність, кг 165
Кліренс, мм 150
Розмір шин передні /задні 90/90-17 / 120/80-17
Обсяг паливного бака, л 15
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 1
Доступні кольори Червоний матовий / Чорний глянцевий / Білий (покритий матовим лаком) / Чорно-синій глянсовий
Масо-габаритні характеристики
Висота, мм ( з сідла) 775
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 745
Висота, мм 1080
Колісна база, мм 1330
Споряджена маса, кг 140


Відмінність №1: новий двигун з об'ємом 197 см3 відрізняється від 150-ки не тільки обсягом, але й іншим ступенем стиснення, збільшеним ходом поршня, збільшеним діаметром циліндра і іншими елементами системи живлення.

В результаті потужність двигуна збільшена до 17,5 кінських сил при 8000 об/хв-1

Відмінність №2: Крутний момент збільшений до 17 Нм/6500 об/хв-1

В результаті поліпшені найбільш важливі характеристики віддачі двигуна:

1. він став більш тяговитим на малих і середніх оборотах;
2. поліпшилася динаміка розгону;
3. максимальна швидкість збільшилася до 127 км/год;
4. за рахунок зміни передавального відношення ведучої і веденої приводних зірок, відповідного зміни потужності й крутного моменту, покращився і прискорення зі старту.
Відмінність №3 В системі впуску основний патрубок збільшений до 30 мм, відповідні зміни зазнав і сам карбюратор. Він забезпечений прискорювальних насосом, і без того новий, однак адаптація під більш потужний мотор зажадала перегляд вихідних налаштувань і калібрувань жиклерів.

Радує те, що є результат проведених удосконалень, який вже можна відчути при їзді.

Відмінність №4: Збільшений об'єм системи охолодження двигуна, ревізії також піддався водяний насос, а ось радіатори залишилися колишніми – їх потужність інженери оцінили як достатній навіть для більш потужного двигуна. Все вірно - на перших версіях Irokez вона заслужила тільки позитивні експлуатаційні оцінки.

В результаті збільшена продуктивність системи охолодження і, відповідно, зведена до мінімуму ймовірність перегріву двигуна при тривалій експлуатації, тим не менш, як і будь мотор, перевантажувати його не варто.

Відмінність №5: Lifan Irokez 200 (точніше KP200) комплектується більш досконалої шестиступінчастою коробкою перемикання передач.

На перших трьох передачах і п'ятої змінені передавальні числа - модернізований двигун тепер може активніше «тягнути» і на інших оборотах. Завдяки трансмісії також вдалося підняти стелю «максималки» до 127 км/ч.*

Відмінність №6: Збільшений діаметр витка пружини заднього амортизатора, а також змінена його жорсткість.

В результаті на KP200 можна перевозити більше вантажу, ніж на 150-ке, також можна не переживати, що наявність пасажира у поїздці вплине на динамічність і тяговий потенціал двигуна.

Відмінність №7: Розширена і допрацьована колірна гамма: Ліфан КП200 буде представлений як у класичних чорному і білому кольорах, так і в спортивному поєднанні чорного з синім і чорного з темно-червоним. Чотири варіанти кольорів дають можливість кожному вибрати найбільш підходящий варіант: любителі наклейок та сот зазвичай зупиняються на однотонної мототехніки, але загальним улюбленцем став чорно-синій Ірокез. Фото не передають повністю відтінки залежно від освітлення мотоцикл виглядає те насичено синім, то практично фіолетовим.

Відмінність №8: Змінено дизайн задньої частини мотоцикла.

У результаті: мотоцикл виглядає більш привабливо і гармонійно, при цьому пасажиру тепер навіть зручніше використовувати нові рукояті під природний хват. Але при бажанні замість ручок завжди можна встановити багажник, який пропонується в якості аксесуара – всі кріпильні місця залишилися без змін.

Відмінність №9: Пластикові бічні накладки, що закривають доступ до карбюратора і акумулятору тепер пофарбовані під колірну палітру мотоцикла і, відповідно, відрізняються в кожному варіанті. Також змінено забарвлення і металевих опорних кронштейнів для кріплення підніжок пасажира.

Не все відразу помічають, що конкретно змінилося, але абсолютна більшість відзначає поліпшення загального зовнішнього вигляду Ірокеза – чітко узгоджені між собою кольори виглядають набагато привабливіше, ніж раніше.
Саме в таких невеликих, але важливих дрібницях і лежить секрет ідеальності KP200.

Відмінність №10: переглянутий і варіант забарвлення накладки на глушник: для моделей в темних кольорах передбачена сіра матова накладка, замість раніше використовувався хромування. Тепер у різних моделях забарвлення глушника доповнює естетику підбору різних колірних рішень.

В результаті мотоцикл не змінився тільки зовні, але і знайшов можливості для прояву Вашої індивідуальності – обклеїти або розфарбувати накладку графітового кольору кожен зможе по своєму смаку.

Загальні технічні доповнення в моделях KP150 і KP200

Як і в новій версії KP150, двохсотка також тепер комплектується більш якісними приводними зірками і ланцюгом від виробника CHOHO-Chains. Всі ланцюги забезпечені індексом «H» - heavy duty, що в перекладі означає «для підвищених навантажень». Різниця дійсно буде, просто зрозуміти це можна тільки в процесі експлуатації - так що доведеться повірити нам на слово.
Матеріал оббивки сидіння тепер складовою двокомпонентний. Основною для водія є передня частина сідла, саме тому вона повинна бути вкрита матеріалом, що перешкоджає «вільного ерзанию п'ятої точки при їзді» - так і є. Вихідний варіант збережений без змін. Однак, задня частина подушки, на якій розміщується пасажир (а це буває набагато рідше) тепер обтягнута іншим синтетичним матеріалом – він не має яскраво виражених пористої поверхні в які забивається пил при їзді, якщо сидіння нічим не закрита. Це зроблено спеціально на прохання власників, які скаржилися на те, що потрібно довго і наполегливо вимивати задню частину від пилу після кожної поїздки. Тепер просто проведіть вологою ганчіркою і питання вирішене.
Ще одне функціональне доповнення - в кожному сидінні на звороті прикріплений клапоть оббивного матеріалу середніх розмірів. Якщо раптом Ви випадково порвете оббивку можна буде вирізати латку з доданого шматочки, пришити або приклеїти і таким чином тимчасово вирішити питання.
Як і у варіанті з моделлю Lifan 150-2E змінено виробник і постачальник блоків управління на кермі. Тепер застосована продукція тайванської компанії Nakamoto;
У фари головного світла встановлені лампи Phillips;
В якості джерел світла, габаритних вогнів попереду і заднього ліхтаря використані відмінно зарекомендовавші себе світлодіоди.
Фронтальний вітрової козирок є стандартним легко-вмонтованим обладнанням.
Погодьтеся, Lifan KP200 хороший у всьому: і виглядає відмінно, і поїде здорово, і ціна його дуже демократична.

До речі, якщо у Вас є сумніви щодо, «а чи достатньо буде 200 см3 об'єму?», спробуйте порівняти технічні параметри двигунів Лифановской двохсотки і потенційних конкурентів: GEON CR6 250 (2016) і його абсолютного клону Loncin CR5S. Справжня кубатура цих двигунів мотоциклів не 250 см3 (як вказує теххарактерістікі імпортер Loncin), а 226 см3 . Потрібно віддати належне Торгової марки GEON – вони вказують коректне значення обсягу. Так що за інших рівних умов двигун Lifan все-таки технічно виконаний кілька досконаліше – при трохи меншому обсязі параметри по потужності майже аналогічні, але при цьому він забезпечений системою водяного охолодження. Ну а щодо надійності – «погуглите» відгуки власників про надійність ранніх версій даного мотора на Lifan Irokez, інформації знайдете в надлишку.

Ще нема відгуків

Контакти

Запрошуємо Вас відвідати наш мотосалон Motomarket                               

  • Івано-Франківська обл.                                     Львівська обл.
  • м. Болехів                                                         м. Дрогобич
  • вул.Данила Галицького 44/A                              вул. Самбірська  3/6
  • 050-83-48-048 / 093-748-10-96                          063-19-333-99 / 098-250-81-81
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…