Заказать сайт
  • 050-83-48-048     info@motomarket.in.uа
  • Geon Scrambler 250 (2018)

  • MUSSTANG ALFA FIT MT125-8

  • SHINERAY X-TRAIL 250

  • LIFAN KPT (LF200-10L)

  • HUMMER 200 LUX SD КАРДАННЫЙ ПРИВОД

0 товарів - 0.00 $
Ваш кошик порожній!
Мій товар Оновити ціну
  • МОТОТЕХНІКА НОВА

LIFAN LF200-10S (KPR)-2019

0 Відгуки |  Надіслати відгук
СПОРТИВНИЙ МОТОЦИКЛ Основні переваги KPR 2016 року полягають у новому моторі. Саме під такий мотор спочатку і проектувався сам мотоцикл. Потенціал шасі дозволяв встановити його з самого початку, однак на момент появи моделі KPR у корпорації Lifan ще не були закінчені розробки потужної двохсотки, яка не володіючи надмірною вагою і будучи забезпеченою системою водяного охолодження, впритул наблизилася за потужносним характеристиками до більшості схожих агрегатів з великим робочим об'ємом, вагою і витратою палива.
1,680.00 $

Із доставкою Самовивоз для 0.00 $

Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двухклапанный з верхнім розташуванням розподільного вала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Ступінь стиснення 11:1
Об'єм, см3 198
Система електроживлення АКБ 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 17,5 / 8000
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. 17 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні (428-я ланцюг)
Тип приводу Ланцюговий привід
Задні гальмівні механізми Дисковий з двухпоршневым супортом і гідравлічним приводом
Передні гальмівні механізми Плаваючий гальмівний диск з двухпоршневым супортом і гідравлічним приводом
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатяга пружини
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані в чорний колір і покриті матовим лаком
Максимальна швидкість, км / год 133
Витрата палива на л/100км ≥ 2,7
Вантажопідйомність, кг 146
Розмір шин передні /задні 90/90-17 / 120/80-17
Обсяг паливного бака, л 14
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 1
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 760
Висота до сідла, 775 мм
Висота, мм 1105
Колісна база, мм 1330
Споряджена маса, кг 142


 Тому тепер KPR володіє тими функціональними можливостями, якими зможе порадувати свого перспективного власника.

Особливо про мотоциклі розповідати нічого – він вже став добре відомий українським споживачам. Ви завжди можете відвідати групу цієї моделі ВК та ознайомитися з відгуками власників.

Ми зупинимося на кількох цікавих технологічних моментах і зміни в зовнішньому вигляді версій KPR 200 2016 модельного року.

Поршень в новому Лифановском 200-т кубовою моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (Микродуговое оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія дійсно наділяє метал поруч поліпшених властивостей:

Метод микродугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмово-електролітичного окислення (ПЕО) Цей метод застосовують для одержання твердих і корозійно-стійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. В процесі микродугового оксидування., який також відомий як плазмовий електролітичне окислення, з поєднанням електрохімічного окислення і кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудову адгезійну міцність, менший знос при терті, кращу стійкість до термічних змін в широкому діапазоні.

Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи

мають підвищену корозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробування зразків у 10% морського туману протягом 2000 годин не показали жодних слідів корозії або руйнівного окислення);
володіють підвищеною зносостійкістю (швидкість зносу МДО-покриттів набагато нижче, ніж у аналогічних виробів, випробуваних при тих же умовах). Мікротвердість зносостійких покриттів становить 15 000 – 20 000 МПа замість 4 000 - 6 000 МПа на анодованих покриттях.
Загальна інформація про пропонованої технології: цей процес поєднує в собі електрохімічне окислення з високовольтної іскровий обробкою водної електролітичній ванні, яка також містить модифікуючі елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. В результаті покриття з оксиду алюмінію набуває покращені властивості.

Карбюратор також відрізняється, в KPR встановлена модифікована версія приладу - PZ30-G-01. Особливо секрети розкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення віддачі як і раніше є ;-)

У масляній системі є форсунка подачі масла на дно поршня для більш активного тепловідведення в режимах роботи двигуна «до максимуму».

Передаточні числа коробки передач відрізняються від 150-ки і дозволять краще розганяти мотоцикл і досягти більшого значення максимальної швидкості.

Зовнішній вид КПР лишився суворий і, одночасно, спортивний, але змінилися забарвлення. Колірна палітра тепер більш універсальна і більше відповідає класу моделі: з'явився спортивний яскравий червоний колір (тепер глянцевий), також глянцевим став чорний, від попередньої версії залишилася лише сама вдала забарвлення – біла матова

Ще нема відгуків

Контакти

Запрошуємо Вас відвідати наш мотосалон Motomarket                               

  • Івано-Франківська обл.                                     Львівська обл.
  • м. Болехів                                                         м. Дрогобич
  • вул.Данила Галицького 44/A                              вул. Самбірська  3/6
  • 050-83-48-048 / 093-748-10-96                          063-19-333-99 / 098-250-81-81
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…