Заказать сайт
  • 050-83-48-048     info@motomarket.in.uа
  • MUSSTANG ALFA FIT MT125-8

  • LIFAN KPT (LF200-10L)

  • HUMMER 200 LUX SD КАРДАННЫЙ ПРИВОД

  • SHINERAY X-TRAIL 250

  • Geon Scrambler 250 (2018)

0 товарів - 0.00 $
Ваш кошик порожній!
Мій товар Оновити ціну
  • МОТОТЕХНІКА НОВА

SHINERAY XY150GY-11B LIGHT CROSS- 2019

0 Відгуки |  Надіслати відгук
До теперішнього моменту ми вже пропонуємо Вам оновлену модифікацію моделі XY150-11B. Ключовим доповненням моделі є нові типорозміри дисків і шин. Тепер цей мотоцикл буде укомплектований передніми дисками розміром 19 дюймів і універсальними шинами розмірністю 90/90-19" (нагадаємо, що раніше були шини з розвиненим грунтовим малюнком протектора) і задніми дисками збільшеними до 17 дюймів з шинами 110-90/17.
1,250.00 $

Із доставкою Самовивоз для 0.00 $

Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двухклапанный, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільного валу (OHC) з ланцюговим приводом (CB-engine)
Ступінь стиснення 9,5:1
Об'єм, см3 149,4
Система електроживлення АКБ 12В 5А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 11,5 / 7000
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. 12 / 7500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 6мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм Товщина диска 6мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатяга пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка c гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Сталеві, спицованные з пофарбованим ободом в чорний матовий колір
Максимальна швидкість, км / год 95
Витрата палива на л/100км ≥2,7
Вантажопідйомність, кг 130
Кліренс, мм 280
Розмір шин передні /задні 90/90-19 / 110/90-17
Обсяг паливного бака, л 6,6
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 1
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1945
Ширина, мм 815
Висота до сідла, мм 800
Колісна база, мм 1300
Споряджена маса, кг 109


 Дане удосконалення проведено з урахуванням побажань покупців і в першу чергу спрямоване на розширення функціональності мотоцикла та географії використання. Тепер можна без шкоди для безпеки їздити і по дорогах з твердим покриттям на пристойній швидкості. Шини більшого розміру зовсім ненабагато обтяжили мотоцикл, але разом з тим збільшили кліренс на 4см. Також мотоцикл став трохи активніше набирати швидкість, оскільки фактичний діаметр ведучого колеса змінився в більшу сторону. Ну і зрозуміло збільшені шини виготовляють куди більш сприятливий візуальне сприйняття моделі. Тепер мотоцикл не здається питбайком-переростком, а виглядає як повнорозмірний варіант. У цьому описі ми публікуємо перші живі фото моделі. Пізніше надамо більше нових фото і відео з тестом моделі.

У цій версії творці не зводили у главу кута лише кросовий потенціал моделі, а прагнули привнести вагому частку таких характеристик як зручність посадки для більшості водіїв з ростом від 170 до 185 см, енергоємну і в той же час не настільки жорстку підвіску – не все ж їздять тільки по грунтових дорогах, хороший баланс між керованістю і маневреністю - для комфортного переміщення в міській штовханині, дискові гальмівні механізми передніх і задніх колесах – для ефективного гальмування, розмір шин, який зберіг можливість «запрыгивания на перешкоди» без шкоди для нижніх елементів мотоцикла. В основі прообразу даної моделі виступили кілька бюджетних моделей від різних японських виробників. Саме тому ряд елементів і технічних параметрів цієї моделі перегукується з версіями XR-125 і XR-150 від HONDA. Однак інженери Shineray вдосконалили ряд моментів та реалізували їх у своїй моделі. Вони не стали економити на задньому дисковому гальмі, складається шифтере КПП, а потужність встановленого двигуна з верхнім розташуванням розподільного валу і ланцюговим приводом (CB-engine) за вказаними даними навіть незначно перевершує технічні характеристики двигуна, встановленого на HONDA XR-150.

Причому це не всі удосконалення з тих про які варто згадати, далі по порядку

Бочка алюмінієва глушника. Однозначний плюс, з урахуванням того, що його місце розташування і відкритість «всім вітрам і водам» досить швидко привела б до втрати зовнішнього вигляду. Shineray вирішив питання кардинально – корпус глушника виконаний з алюмінієвого прокату. Геть всі хром накладки на корпусі і псевдоукрашения.

Удосконалена схема задньої підвіски. Незважаючи на умовну бюджетність моделі XY150GY-11B. конструктори використовували саму прогресивну на сьогоднішній момент схему кріплення амортизатора. Навіть з урахуванням приставки "LIGHT" це все ж кросовий мотоцикл, нехай і початкового рівня, тому прогресивний хід (амплітуда коливань) задній маятникових вилки – це функціональна необхідність, помітно поліпшує вихідні характеристики мотоцикла. Саме це і забезпечило прийняття рішення про такому технічному виконанні задньої підвіски. Сказано - зроблено. На фото Ви можете бачити, як саме виглядає схема розташування і кріплення заднього амортизатора до вилки маятникового важеля. Така система підресорювання широко поширена на іменитих спортивних мотоциклах, які беруть участь у тріалі і ендуро, а також на звичайних дорожниках і є однією з найоптимальніших на сьогоднішній день.

Задні дискові гальма. Відповідь у самому формулюванні - ефективність гальмування і, як наслідок, безпека, особливо при їзді в місті та інтенсивного осаджування з більш високих швидкостей

Складаний шифтер перемикання передач КПП. Логічне рішення для такого типу мотоциклів і, погодьтеся, дуже зручне з точки зору схоронності це самого важеля

Регульоване положення педалі активації заднього гальма. Це абсолютно нетривіальне, але дійсно гарне, з точки зору ергономіки, рішення, яке дозволить з максимальною зручністю налаштувати положення педалі заднього гальма під «себе коханого», а не пристосовуватися під початкові, не для всіх однаково оптимальні, заводські налаштування. Ексцентриковий радіусний механізм дозволяє змінювати положення (піднімати або опускати) педалі гальма шляхом простої операції, залежно від зростання або довжини ніг власника

Двигун. На моделі встановлений мотор серії «Сібі» (CB-engine) з верхнім розташуванням розподільного валу і ланцюговим приводом, у нього краще тягові характеристики і немає провалів при розкручуванні до більш високих оборотів, які характерні для двигунів зі штанговими штовхачами. Варто відзначити, що потужність мотора навіть незначно перевершує технічні характеристики двигуна, встановленого на HONDA XR-150, навіть якщо прийняти це за умовність, їздити XY150GY-11B буде точно не гірше внаслідок кращого співвідношення маси мотоцикла до одиниці потужності, оскільки модель від Shineray на 20 кілограм легше прообразу.

Ще нема відгуків

Контакти

Запрошуємо Вас відвідати наш мотосалон Motomarket                               

  • Івано-Франківська обл.                                     Львівська обл.
  • м. Болехів                                                         м. Дрогобич
  • вул.Данила Галицького 44/A                              вул. Самбірська  3/6
  • 050-83-48-048 / 093-748-10-96                          063-19-333-99 / 098-250-81-81
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…